صحبتهای مظلومی بعد از برد برابر فولاد

مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال بعد از برد در جام حذفی برابر فولاد گفت:ما بعد از دربی فرصت کافی برای تمرین نداشتیم اما نتیجه خوبی گرفتیم.
پرویز مظلومی ضمن تبریک سالروز لانه جاسوسی اظهار داشت: ما آنالیز خوبی روی تیم حریف داشتیم. همین مساله سبب شد که نیمه اول را کاملا در اختیار داشته باشیم. تنها در دقیقه ۳ غافلگیر شدیم اما پس از آن دیگر فرصتی به حریف ندادیم. در نیمه دوم می توانستیم با دقت بالاتر گل های بیشتری بزنیم. به تیم خود تبریک می گویم. ما بعد از دربی فرصت کافی برای تمرین نداشتیم اما نتیجه خوبی گرفتیم.
وی در رابطه با شرایط تیم پس از دربی افزود: طبیعی بود که روحیه بازیکنانمان بعد از آن مسابقه خوب نباشد اما تا توانستیم با بازیکنان صحبت کردیم که دربی را فراموش کنند و فکر هواداران باشند. در جام حذفی جایی برای اشتباه وجود ندارد و لازم بود نفراتمان بدون اشتباه کار کنند.
سرمربی استقلال در این باره که استقلالی ها راحت اخطار می گیرند، اذعان داشت: من به تیم داوری خسته نباشید می گویم اما من فکر می کنم اخطارهای روزبه و سجاد درست نبود و لازم است داوران تا این حد عجولانه تصمیم نگیرند. مثل بازی امروز پرسپولیس که همین اتفاق افتاد.
مظلومی در خاتمه درباره بازی بعدی تیمش تصریح کرد: سه روز تمریناتمان تعطیل است. پس از آن ما از یکشنبه تمرینات خود را آغاز می کنیم تا در اهواز برای مسابقه لیگ مقابل فولاد آماده شویم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.