صحبتهای منصوریان بعد از حذف از جام حذفی

 علیرضا منصوریان  سرمربی استقلال پس از شکست تیمش در جام حذفی اظهار داشت:بازی نفس‌گیر و سنگینی بود اولین مسئله‌ای که باید به آن بپردازیم این است که داور جریان بازی را در دقیقه اول عوض کرد. من بین دو نیمه فیلم بازی را دیدم و متوجه شدم که داور به اشتباه خطای پنالتی اعلام کرده است. من قبل از اینکه به کنفرانس مطبوعاتی بروم صحنه گل اول تیم حریف را دیدم. ۸۰ دقیقه دویدیم تا گل اول را جبران کنیم. به نظرم باید به آرش رضاوند کارت هم می داد نه اینکه پنالتی بگیرد. یک هفته عقب تر در ۶ قدم پنالتی روی بازیکن ما را نگرفتند.
وی ادامه داد: در بازی با تراکتور هم ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی به دست بازیکن حریف برخورد کرد. دقیقه ۸۹ همین بازی روی بهنام برزای خطا شد امیدوارم که بیرون این خطا اتفاق افتاده باشد اگرنه داوری صددرصد روی نتیجه تاثیرگذار بود. نفت روی ضربات ایستگاهی وبلند برنامه ریزی کرده بود. ما در انضباط کاری مان به مشکل خوردیم. بازی برده از دست ما خارج شد. شاید سرمربی آنچنان تاثیری نداشته باشد. بچه ها باید خودشان اداره می کردند. هرکسی باید احساس مسوولیت داشته باشد این را به بچه ها گفتم.
منصوریان خاطرنشان کرد: اصلا فکر نمی کردم اینقدر اتفاقات در یک سال اخیر سخت پیش برود. ما خجالت زده هواداران شدیم.
وی درباره درگیری های رخ داده میان خود با علی دایی گفت: من با علی رفیق هستم. او وقتی عصبانی می شود هرچه از دهانش بیرون می آید می گوید. ما ۲۵ سال است با هم دوست خانوادگی هستیم. من علی چینی را فرستادم که به علی فحش ندهند. او دوست صمیمی من است. من با فرهنگ فحش و ناسزا مخالفم. شاگرد مربی هایی بودم که این را به من یاد نداده بودند. من وقتی برای هوادار دست تکان می دهم مانور تبلیغاتی که نیست. علی دایی به من می گوید هرچه از بالا می گویند نثار نیمکت شما. او وقتی عصبانی می شود دیگر نمی توان کنترلش کرد. به او گفتم خانواده تو خانواده من هستند.
منصوریان  افزود: هواداران ما باید آستانه تحمل داشته باشند و باید از دایی عذرخواهی کنم. باید بازیکن نفت از زمین اخراج می شد. محمددانشگر پای بازیکن من را شوت کرد. او ۶ بار خطا کرد. اگر من دستم را می بردم بالا و می گفتم به داور که پنالتی نگیرد به نظر شما نمی گرفت؟
وی خاطرنشان کرد: باید روی ضربات ایستگاهی کار کنیم. خواسته عجیب و غریبی نیست. باید این موضوع را برطرف کنیم. باید در بازی با سپاهان نمایش خوبی داشته باشیم و دیگر به تختی نیاییم که بازی کنیم چرا که این زمین بسیار بد است.

تلگرام استقلال

5 دیدگاه برای “صحبتهای منصوریان بعد از حذف از جام حذفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.