صحبتهای نوازی قبل از دیدار با پیکان

محمد نوازی مربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر صحبت کرد. مشروح سخنان او را در ادامه می‌خوانید:

🔹به خاطر اینکه ما ساعت ۱۱ تمرین داشتیم، جواد نکونام نتوانست در نشست حاضر شود و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

🔹 بازی سختی است هرچند که  مثل تمام بازی‌ها تلاش ما این است که نتیجه بگیریم و هفته به هفته جلو می‌رویم. پیکان تیم جوان و با انگیزه‌ای است. مربی آن‌ها تغییر کرده و انگیزه مضاعف پیدا کرده‌اند و ما باید تلاش کنیم مثل بازی‌های قبل امتیاز جمع کنیم و نتیجه بگیریم.

🔹ما بازی به بازی جلو می‌رویم و برای این بازی زمان داشتیم و کار کردیم. نقاط قوت و ضعف پیکان را آنالیز کردیم و امیدواریم بچه‌ها برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنند؛ مشکلی نداریم. عدم پیروزی سال‌های اخیر مقابل پیکان در بازی‌های خانگی ذهنیتی است که در خیلی از بازی‌ها پیش می آید و اتفاقات این گونه زیاد داشتیم ولی تلاش می‌کنیم به خاطر اینکه بازی آخر نیم فصل و خیلی حیاتی است، ان‌شاءالله که با حضور تماشاگران بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

🔹صددرصد به قهرمانی نیم فصل فکر می‌کنیم چرا که تلاش ما رسیدن به بالای جدول بوده است. تلاش می‌کنیم که این سه امتیاز را بگیریم در فوتبال اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

🔹ما الان به حواشی کاری نداریم تمام تمرکزمان را روی بازی با پیکان گذاشتیم. ستاره دوازدهم این فصل استقلال تماشاگرانش بودند که امیدوارم فردا هم ما را حمایت کنند. از لحاظ شخصیتی استقلال سال‌های سال در ایران و آسیا خودش را نشان داده. اتفاقاتی که می‌افتد کمی حاشیه ساز است و روی کار ما تاثیر می‌گذارد اما ما تمرکز و تلاش‌مان این است که با آرامش کار کنیم و کاری به حاشیه‌ها نداشته باشیم.

🔹 نمی‌دانم درباره تصمیمات اخیر علیه استقلال چه باید بگویم اما فکر می‌کنم تصمیماتی که گرفته می‌شود عجولانه است. روی رنگ و احساسات تصمیم گرفتن باعث می‌شود که این اتفاقات رخ دهد.

🔹 ما اول فصل خیلی ضرر کردیم و تیم‌های رقیبمان خیلی بازیکن گرفتند. آن‌ها نباید صحبتی کنند چرا که بازیکنانشان را گرفتند. تنها تیمی که ضرر کرد ما بودیم. خیلی از بازیکنانی که می‌خواستیم را نگرفتیم و بازیکنانی هم که داشتیم با چنگ و دندان نگه داشتیم. بازیکنان بزرگی کردند و قراردادهایشان را کم کردند تا قانون رعایت شود ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و ما ضرر کردیم.

🔹با تمام این اتفاقات بازیکنان تلاش خوبی کردند و جنگیدند و با همین کمبودها بالای جدول هستیم. تلاش می‌کنیم اما نیم فصل هم ۵-۴ بازیکن لازم داریم و باید بازیکنانی بگیریم که به کار تیم بیایند هرچند که بچه‌ها واقعا تمام تلاش خودشان را برای تیم انجام داده‌اند. نیم فصل دوم واقعا سخت است.

🔹اطلاعی از لیست ورودی و خروجی ندارم و آقای نکونام اسامی را به باشگاه داده و آن‌ها در جریان هستند.

🔹یک سری می‌خواهند اتفاقات را گردن دیگران بیندازند. هرچقدر سر تیم ما کلاه برود هم تیم ما بزرگ است اتفاق خاصی نمی‌افتد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.