صحبت‌های فرهاد مجیدی بعد از برد الشرطه

مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال:

بازی؟
بازی بسیار سختی بود و این را پیش بینی می‌کردیم. فکر می‌کنم امروز هوا گرمتر از روزهای قبل بود. بزرگترین مشکل ما در این تورنمنت خستگی بازیکنانمان بود که راه حلی برایش پیدا نکردیم. بازیکنانمان خسته بودند ولی با تمام وجود کار کردند. به آن‌ها افتخار می‌کنم. تلاششان را کردند و از همه آن‌ها ممنونم. بزرگترین نقطه قوت ما در این رقابت‌ها تلاش بازیکنانمان بود. مجددا می‌گویم که به تک تک آن‌ها افتخار می‌کنم.

سطح گروه؟
در کل بازی‌های گروه‌های دیگر را هم تماشا کردیم. گروه ما سخت‌ترین گروه مسابقات بود. من فکر می‌کنم تیم الشرطه در گروه دیگری هم بود، شانس صعود داشت. تمام تیم‌های گروه ما بسیار خوب بودند و فکر می‌کنم از بازی سوم همه تیم‌ها تحلیل رفتند. در کل ولی خوب بود. من به هواداران استقلال قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی آینده با کیفیت بهتر و بالاتر بازی کنیم.

فشار الشرطه؟
من فکر می‌کنم اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت‌تر می‌توانستیم بازی کنیم. تیم الشرطه بسیار خوب بود و از تمام تیم‌های گروه به لحاظ دوندگی بهتر بود ولی توانستیم به بهترین نحو ممکن بازی را کنترل کنیم و چیزی که می‌خواستیم را به دست آوریم.

آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا؟
فکر می‌کنم تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده است. به هواداران استقلال قول می‌دهم که همه تلاش خود را بکنم تا نفری که کنارم نشسته (وریا)، جام را بالا ببرد. تمام تلاش خود را می‌کنیم و می‌دانید که کار خیلی سخت است و باید زحمت بکشیم و کیفیت بهتری نشان دهیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.