صحبت های آجرلو در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو

◀️ مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال با حضور دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، اعضای هیأت مدیره باشگاه، برخی از معاونان، مدیران، پیشکسوتان باشگاه استقلال و بیش از ۳۰ رسانه گروهی مکتوب و مجازی در هتل اسپیناس برگزار شد.

در این مراسم ابتدا قرارداد همکاری میان ساپینتو و باشگاه استقلال امضا شد و در ادامه از سوی دکتر آجورلو شال گردنی به عنوان یادگاری بر گردن ساپینتو انداخته شد.

در ادامه دکتر آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم که امروز هواداران عزیز و خانواده باشگاه استقلال که مضطرب و نگران بودند، با آمدن سرمربی جدید به آرامش رسیده باشند و لذت قهرمانی را که چند سالی بود تجربه نکرده بودیم، امسال هم تجربه کنیم.

وی افزود: جا دارد که برای مجیدی آرزوی موفقیت کنیم. امیدوارم هرجا هست موفق باشد. فوتبال حرفه‌ای یعنی همین. ممکن است رفتن و نبودش برای فصل بعد من را اذیت کرده باشد. هواداران و ما در این یک ماه گذشته فشار زیادی را تجربه کردیم اما فوتبال حرفه‌ای همین است. باید فرض کنیم قهرمانی تمام شد و فصل جدید شروع شد. هرکسی حق انتخاب دارد. برای ادامه کار هرگز از پا نخواهیم نشست. ما خواستیم با مجیدی ادامه دهیم و پس از مجیدی می‌خواستیم با یک مربی ایرانی کار را پیش ببریم اما هجمه دیگران سبب شد این اتفاق رخ ندهد. آسمان استقلال همیشه آبی است و وسعتش همچون کهکشان‌هاست. از این جهت مذاکرات با مربیان خارجی از طریق افراد امین بنده، انجام شده است. بیش از ۴۰ مربی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت سرمربی عزیز و محترم استقلال مشخص شد و قرارداد امضا و امور مربوطه پیگیری شد. سرمربی استقلال کارنامه مربی‌گری در چندین کشور را دارد و هم محبوب و مورد احترام است.

وی ادامه داد: ریکاردو ساپینتو گفت من گرسنه قهرمانی هستم و من هم گفتم با این که من قهرمان شدم اما باز هم تشنه قهرمانی هستم. درست است ۶۳ سالم شده است اما مثل یک جوان ۱۸ ساله، انگیزه قهرمانی دارم. این اشتراک ما برای قهرمانی در سوپر جام، لیگ برتر و برای فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است. مسائلی که در فصل گذشته رخ داد را من به آن پاسخ خواهم داد. فصل تمام شده و فصل جدید آغاز شده است و ما باید برای فصل جدید تدبیری داشته باشیم و برای قهرمانی کارهای لازم را انجام دهیم. من از هیات مدیره پرتلاش و بزرگوار تشکر می‌کنم. جا دارد از هواداران تشکر کنم که صبوری کردند. از بیژن طاهری تشکر می‌کنم که سال گذشته را با آرامش خود پیش بردند. با ورود سرمربی جدید استقلال، ما از طریق ماهواره، کار شبکه تلویزیونی استقلال را به صورت آزمایشی آغاز کردیم. درباره تلویزیون باید بگویم که منافع استقلال که یک هزار میلیاردی است گم شده است و من باید این مبلغ را از صدا و سیما بگیرم. من دست‌بوس همه عوامل صدا وسیما هستم اما این پول باید داده شود اما هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است. من ولی کار خود را می‌کنم و شبکه استقلال را راه‌اندازی می‌کنم. تا هفته دیگر هر کسی می‌تواند شبکه استقلال را ببیند. ما از تیم، قهرمانی می‌خواهیم و از دیگران هم می‌خواهیم حق استقلال ضایع نشود.

او در پایان گفت: درباره موضوعات مختلف، بعدا صحبت خواهم کرد. یک خبر خوب دیگری هم بدهم و آن خبر هم این است که ۱۵ تیر قرار است برای ساخت استادیوم اختصاصی کارهای لازم را انجام دهیم و قراردادش توسط دکتر سمیعی صورت بگیرد.

آجورلو در پایان گفت: ریکاردو سرمربی استقلال است و من از سرمربی خود حمایت می‌کنم و دخالتی در امور فنی نمی‌کنم. من خدمتگزار تک تک استقلالی‌های گذشته، امروز و آینده هستم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.