صحبت های امید ابراهیمی درباره شرایط تیم ملی

امید ابراهیمی هافبک ملی پوش استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم ملی ایران گفت : تمرینات  جدی تیم ملی ایران در اردوی ترکیه آغاز شده است و زمانی که ما به این اردو آمدیم صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم تا با تمرکز بالا و تلاش بیشتر آماده جام جهانی شویم. جام جهانی رویداد بزرگی است که تیم‌های قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند. امیدواریم با تلاشی که انجام می‌دهیم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص شرایط اردو نیز گفت:‌ خدا را شکر همه چیز خوب است. بازیکنان تیم ملی همه با هم همدل هستند،‌ دوست هستند و تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. همه هم قسم هستیم تا بتوانیم برای تیم ملی ایران بجنگیم. ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم موفق شویم.

ابراهیمی در ادامه در خصوص انتظارات مردم ایران و اینکه همه از تیم ملی توقع دارند تا نتایج خوبی را کسب کنند، گفت: خوشحالیم از این بابت که تیم ملی ایران نتایج خوبی را به دست آورده است و باعث شده انتظارات نسبت به تیم ملی بالا برود. اما واقعیت این است که تیم ملی ایران در گروه سخت و دشواری قرار دارد. تیم‌هایی حضور دارند که مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند مثل اسپانیا و پرتغال، حتی مراکش هم می‌تواند جزو شگفتی‌ها در جام جهانی روسیه باشد. باید واقع‌بین باشیم چرا که گروه سخت و دشواری داریم اما این دلیل نمی‌شود که تلاش نکنیم. من فکر می‌کنم باید تمام توان‌مان را بگذاریم. بچه‌ها همه هم قسم هستند تا بتوانیم نتایج درخشانی را کسب کنیم تا نماینده خوبی برای مردم در جام جهانی باشیم.

وی در ادامه در خصوص بازی مقابل ترکیه نیز اظهار داشت: ما تمام تمرینات لازم را انجام دادیم و فکر می‌کنم امروز و فردا تیم ترکیه را آنالیز کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم چرا که این بازی می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند و باعث شود اعتماد به نفس بالایی به دست بیاوریم ان‌شاءالله بتوانیم با ترکیه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با آمادگی خوب در جام جهانی حاضر شویم.

امید ابراهیمی در پایان در خصوص مصدومیتش هم گفت: خدا را شکر شرایطم خوب است و زمانی که به اردوی تیم ملی آمده‌ام آرام آرام شرایط مطلوبی به دست آورده‌ام و در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و پابه‌پای بازیکنان تمرین می‌کنم ان‌شاءالله بتوانم مثمرثمر باشم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.