صحبت های رجبی قبل از دیدار با شمس آذر قزوین

◀️ حمیدرضا رجبی مربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر شرکت کرد که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

🔹 جواد نکونام به دلیل اینکه محل کنفرانس تغییر کرد و با جلسه فنی ما تداخل داشت نتوانست در نشست حاضر شود و بابت این موضوع عذرخواهی کرد.

🔹مسئولان درباره محرومیت سرمربی تیم پیگیری کردند و خوشبختانه او مشکلی ندارد و می‌تواند فردا روی نیمکت بنشیند.

🔹ما می‌دانیم که بازی خیلی سختی داریم. شمس آذر تیم دونده‌ای است و باید تمام تلاش را کنیم که سیر صعودی‌مان را ادامه دهیم و روز به روز پیشرفت کنیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

🔹درباره عملکرد بهتر خارج از خانه شمس آذر که گفتید باید بگویم که من فکر می‌کنم به خاطر اینکه این تیم سال اول حضورش در لیگ برتر است این اتفاق افتاده است. برای ما فرقی نمی‌کند و ما استقلال هستیم و دوست داریم بچه‌ها با تمرکز کامل تمام تلاش‌شان را انجام دهند که امتیاز کامل را بتوانیم بگیریم.

🔹سعید مهری روز آخری که قرار بود به تیم اضافه شود، چون سقف بودجه ما محدود بود و نمی‌توانستیم آن چه که مدنظر او بود را پرداخت کنیم، لطف کرد قراردادش را کم کرد و ما منتظر هستیم بازیکنان بیایند و دوباره قراردادشان را کسر کنند تا هم قرارداد مهری و هم آقای هاشمی نسب را درست و ثبت کنیم.

🔹درباره تغییر داور بازی باید بگویم که شما می‌دانید استقلال از داوری خیلی راضی نبود و ما دوست داریم داوران عزیز بهترین قضاوت‌هایشان را برای استقلال انجام بدهند و عدالت را در زمین اجرا کنند. همه داوران برای ما محترم هستند و ما امیدواریم که آقای همرنگ هم فردا بهترین قضاوت‌شان را انجام دهند و دو تیم از قضاوت او راضی باشند.

🔹می‌دانید با قوانینی که امسال سازمان لیگ گذاشته واقعا تیم.ها دچار مشکل شده و کار برایشان سخت شده است. اینکه بتوانید ۱۹ بازیکن بزرگسال در لیست داشته باشید. پارسال ما ۲۰ بزرگسال و ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال داشتیم.

🔹علیرضا رضایی گلر توانمندی است و دوست داشتیم در مجموعه استقلال باشد اما محدودیت‌ها باعث شد که او کنار ما نباشد و امیدوارم اگر هم فردا بازی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. چرا که او جزو مجموعه استقلال بوده و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

🔹درباره صحبت‌هایی که درخصوص باشگاه استقلال و سرمربی ما امروز صورت گرفته است، فقط می‌توانم بگویم این صحبت‌ها برای ما اهمیتی ندارد و فکر و تمرکز ما این است که نتیجه خوبی را کسب کنیم و تمام تیم و ارکان باشگاه هدفمان این است که روی کار خودمان متمرکز باشیم. این صحبت‌ها برای ما اهمیتی ندارد. آقای نکونام اگر صلاح دانست در فرصت مناسب جواب این صحبت‌ها را می‌دهد.

🔹علت اینکه آقای نکونام به کنفرانس نیامد من فکر می‌کنم یک سری قوانین را باید اصلاح کنیم. اینکه مربی حتما باید یک مکان خاص بیاید تا کنفرانس را برگزار کند با توجه به شرایط ما درست نیست. در اروپا همه تیم‌ها یک زمین اختصاصی دارند و مربی وقتی می‌خواهد سر تمرین برود، نیم ساعت زودتر می‌آید و همه شرایط فراهم است و در کنفرانس حاضر می‌شود. این مسیرهای طولانی که هست باعث می‌شود مربیان خیلی زمان نداشته باشند و این جابه جایی مربی را اذیت می‌کند.

🔹در فوتبال حرفه‌ای همیشه مربیان یک سری مسائل را مطرح می‌کنند اما این دلیل بر جنگ و … نیست. ما دوست داشتیم امسال به استقلال توجه بیشتری شود و فکر می‌کنم نکونام به این خاطر که استقلال مظلوم واقع شده این صحبت‌ها را مطرح کرد و منظور ایشان نفر خاصی نیست. این بحث مظلومیت استقلال و هوادارانش است، چون تیم دولتی است، می‌خواهیم مثل بقیه تیم‌ها مورد توجه باشد و با این همه هوادار حیف است که تیم ما مظلوم واقع شود.

🔹اصلا بحث جنگ نیست. آقای نکونام درباره حق استقلال صحبت می‌کنند. دیگران اگر برداشت درستی نمی‌کنند، به این موضوع ارتباطی ندارد. ما، باشگاه و هواداران توقعمان این است که استقلال مورد حمایت قرار بگیرد. اگر بودجه دولتی هست و دولت از دو تیم حمایت می‌کند، به یک شکل با این دو تیم برخورد کند و فکر می‌کنم منظور آقای نکونام این بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.