صحبت های ساپینتو بعد از برد برابر ملوان

◀️ محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر ملوان ضمن تشکر از هواداران استقلال در شهر رشت و انزلی بابت استقبال گرمشان از این تیم، گفت: ما هفته گذشته در خصوص دوربین‌های تلویزیونی صحبت کردیم و دیدید که ما مانع از حضور دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری شدیم. ما امروز مهمان بودیم و میزبان تیم ملوان بود و چون مسئولیت محتوای این بازی با ما نبود، امروز دوربین‌های تلویزیونی در اینجا (کنفرانس خبری) هستند. موضع باشگاه استقلال در بازی‌های خانگی همان موضع قبلی است که شما عزیزان از آن اطلاع دارید.

در ادامه ساپینتو سرمربی استقلال به صحبت پرداخت و گفت: به عقیده من، ما در نیمه اول هم لیاقت برد را داشتیم. باید بازی ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر می‌شد. قبل از اینکه ملوان گل اول را بزند، چند فرصت روی دروازه ملوان ایجاد کردیم. خیلی قوی ظاهر شدیم و فشار آوردیم. نگذاشتیم بازی خود را بکنند و حریف به فوتبال مستقیم روی آورد و یک اشتباه کوچک که انجام دادیم، از روی اوت گل زدند. این اشتباه خط دفاعی ما نبود و دلیلش نبود تمرکز بود. ما روی این مسائل کار کرده بودیم اما از این هم در بازی قبلی درس عبرت گرفته بودیم. در نیمه دوم با وجود یک گل عقب بودنمان، به خودمان اطمینان داشتیم و توانستیم ببریم. شصت دقیقه در بازی مقابل سپاهان هم چنین روندی وجود داشت اما این اطمینان را نداشتیم و نتیجه تغییر نکرد. در این هفته من روی ذهن بازیکنان کار کردم که اگر حتی گل بخورند، باید به بازی برگردند و تسلیم نشوند. ما با سیستم بازی مقابل سپاهان ادامه دادیم و نخواستم سیستم بازی را عوض کنم اما سیستم را عوض کردیم و به ۳-۳-۴ سیستم را تغییر دادم و این تغییر جواب داد. تعویض‌های ما خوب جواب داد. باید با این روند ادامه دهیم و به خودمان اطمینان داشته باشیم و تسلیم نشویم.

بحث با نمایندگان هلال احمر؟

وقتی که ما گل خوردیم، آن‌ها شادی کردند. این مساله باعث رنجش ما شد اما من بعد از بازی از آن‌ها عذرخواهی کردم. آن‌ها را در آغوش گرفتم. در فوتبال این مسایل پیش می‌آید.

تعویض‌ها؟

برای قهرمانی، یک تیم نیاز به یک نیمکت قوی هم دارد. خیلی ناراحت هستم که مطهری و حسینی را کنار گذاشتم. هفته سختی برای من گذشت. آن‌ها لایق خروج از تیم نبودند. کیفیت داشتند که با ما باشند ولی ما مشکل فضا در لیست داشتیم و باید تغییراتی انجام می‌دادیم. من می‌خواهم این پیروزی را به سبحان خاقانی، آمانوف، مطهری و حسینی و کسانی در تیم نبودند تقدیم کنم البته آمانوف با ما هست. رقابت سختی میان بازیکنان در تمرین وجود دارد البته این برای همه خوب است چون می‌توانند سطح خود را بالاتر ببرند.

ملوان؟

ما لیاقت این را داشتیم که در نیمه اول تا ۴ گل هم به ثمر برسانیم اما از فرصت‌‌ خود استفاده نکردیم و ملوان به گل رسید. آن‌ها یک اوت انداختند و به گل تبدیل شد. در رختکن به بازیکنان گفتم پس از اینکه یک گل ناعادلانه می‌خوردید، باید بجنگید تا نتیجه جبران شود چون همه تیم‌ها به دنبال این اشتباهات هستند. ما نباید به حریفان چنین فرصت‌هایی را بدهیم.

خط دفاع؟

من موافق نیستم که خط دفاعی ما مشکل دارد. ملوان در نیمه دوم یک ضدحمله سریع داشت. تقابل با هر تیمی سخت خواهد بود و ما در این لیگ نبرد آسان نخواهیم داشت. باید دید چه تیم‌هایی می‌توانند ملوان را شکست دهند.

روند تهاجمی استقلال؟

ما روی کارهای تهاجمی خیلی کار کردیم و باید در دفاع هم عملکرد خوبی داشته باشیم و زمان داریم تا این مساله را هم در نظر بگیریم. مطمئن هستم تیم در یک ماه آینده به حالت مطلوب خود برسد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.