صحبت های ساپینتو بعد از برد هفت بر یک مقابل تراکتور

مشروح صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از پیروزی هفت بر یک مقابل تراکتور:

بازی؟
درباره بازی باید بگویم خیلی نیازی به توضیح اضافی ندارد. ما در همه موقعیت‌ها بهتر بودیم و در مقابل یک تیم بسیار خوب، یک نتیجه تاریخی به دست آوردیم. دوباره می‌گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم. ما استحقاق قهرمانی را داشتیم و شاید یک روز اجازه بدهند ما قهرمان شویم. اما ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. خیلی به تیمم افتخار می‌کنم که بازی جدی و فوق العاده‌ای داشت. از تماشاگرانی که امشب اینجا بودند تشکر می‌کنم و این باورنکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. باشگاه باید به این موضوع توجه کند چون در برخی شهرهای دیگر به هواداران ما بلیت یا جایگاه کمی می‌دهند اما این اتفاق امروز دیگر نباید تکرار شود. انگار تراکتور در خانه بازی می‌کرد. از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم ما حمایت کردند، بسیار تشکر می‌کنم و کسانی هم که نیامدند شاید نیاز داشتند بعد از این فصل به استراحت بپردازند. امیدوارم تماشاگران برای بازی در جام حذفی به ورزشگاه بیایند چون ورزشگاه باید پر از جمعیت بشود و ظرفیت‌های ورزشگاه را باید پر کنیم. پس هیچکس نباید در خانه بماند تا بازی را ببیند. آن‌هایی که هوادار استقلال هستند باید بیایند تا در بازی مقابل نساجی ورزشگاه را پر کنند.

تمدید قرارداد؟
درباره این موضوع خیلی صحبت کرده‌ایم و واقعا از این موضوع خسته شده‌ام. اگر این مسئله تا هفته بعد حل نشود نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. از اینکه آن‌ها می‌خواهند یا من می‌خواهم واقعا خسته هستم. باید برای فصل بعد آماده شویم و وقت نداریم. باید دو ماه پیش این کار انجام می‌شد اما این مسئله باید این هفته حل شود.

تبریک به قهرمان؟
نمی‌توانم بگویم. من به همه احترام می‌گذارم. به سپاهان و همه تیم‌ها همینطور. اما من هم حق دارم نظر خودم را داشته باشم. نمی‌توانم به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک بگویم چرا که اگر عدالت در مسابقات بود، ما شایسته قهرمانی بودیم. اگر فصل بعد من باشم و اگر آن‌ها بهتر از ما باشند، مشکلی ندارم اما نظر من این است که ما این فصل استحقاق قهرمانی را داشتیم. اگر عدالت بود، ما باید قهرمان می‌شدیم.

بازیکنانی که بازی کردند؟
خیلی خوب بودند. جلالی عالی بازی کرد. به او گفتم یک ماه منتظر بودی این کار را انجام بدهی .چرا ماه پیش این کار را نکردی؟ تو بازیکن ملی‌پوش هستی. تو همیشه قوی و جدی بودی و استعداد و کیفیت بالایی داری و باید هر روز مثل یک بازیکن حرفه ای ملی پوش تمرین کنی. اولین روز تمرین این هفته به او گفتم اگر همیشه اینطور تمرین کنی بازی می‌کنی. همین کار را کردم و او هم عالی بود. به سینا سعیدی‌فر هم تبریک می‌گویم. خیلی متمرکز و عالی بود. به آن‌ها افتخار می‌کنم. به تیمم افتخار می‌کنم. تیم من استحقاق قهرمانی را داشت.نگذاشتند ما قهرمان شویم اما ما تسلیم نمی‌شویم. در هر بازی ایمان داریم می‌توانیم بهتر از بقیه باشیم.

دلیل خط خوردن غلامی؟
نه هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی نبود. من ترجیح دادم برخی بازیکنان استراحت کنند. بازیکنان همه در دسترس بودند. بازی قبلی برخی باید استراحت می‌کردند و برخی دیگر بازی می‌کردند برای این بازی هم همینطور. به همه افتخار می‌کنم، همه تلاش کردند و کار خود را به خوبی انجام دادند.

مشکل در تمدید؟
نه فقط باید کار لازم انجام شود و موضوع تمام شود. هیچ مشکلی نیست. باید تمام شود.

دلیل قهرمان نشدن؟
نمی دانم اما اشتباهات بود. همه می‌توانند آنالیز کنند. همه می‌گویند ما استحقاق داشتیم با فاصله ۱۰ یا ۱۲ امتیاز قهرمان شویم. این واقعیت است و در برنامه‌های ورزشی هم گفته شد و فقط حرف من نیست. بدشانسی، تصمیمات بد و اشتباهات بزرگ در برخی بازی‌ها هم اثرگذار بود. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم اما من راجع به این‌ها صحبت نمی‌کنم. درباره ۱۲ امتیازی که از ما گرفتند حرف دارم.

🆔 @Abipooshanchannel

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.