صحبت های فرهاد مجیدی بعد از پیروزی برابر فولاد

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر فولاد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که مشروح آن به شرح زیر است:

صحبت اولیه؟

وقتی که آقای استراماچونی پارسال رفتند و من هدایت تیم را برعهده گرفتند، اولین جمله‌ای که به بازیکنان استقلال گفتم این بود که شما بهترین تیم ایرانید و الان هم معتقدم این تیم از بهترین تیم‌های چند فصل اخیر است. در مورد بازی باید بگویم که در این ۴۸ ساعت که در خدمت باشگاه بودم، کار خاصی نکردم و سعی کردم به لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کنیم و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. بازیکنان با تمام وجود و با دل خود بازی کردند و موفق شدند این پیروزی را رقم بزنند.

نواقص استقلال؟

تقریبا ۸۰ درصد تیم پارسال در تیم فعلی هستند. خودم با این بازیکنان کار کرده‌ام و شناخت زیادی از بازیکنان دارم. با دو جلسه تمرین نمی‌توانم جواب سوال شما را بدهم. ما تازه اول راه هستیم و باید بسیار کار کنیم. باید بیشتر تمرین کنیم تا خواسته هواداران را برآورده کنیم.

آینده؟

من یک مصاحبه دو سال پیش کردم. خطاب به هواداران گفتم من فرزند استقلال هستم و سال‌ها در این باشگاه بودم و این باشگاه را بهتر از هرکسی می‌شناسم. اجازه دهیدتا تیم را درست کنم. باید شخصیت استقلال به تیم برگردد. من قبل از اینکه به قهرمانی فکر کنم، تلاش می‌کنم این شخصیت را به تیم بازگردانم. هواداران استقلال را چیزی جز قهرمانی راضی نمی‌کند و من این را خیلی خوب می‌دانم. مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای شاد کردن هواداران می‌کنم.

نقل و انتقالات؟

من تنها بازیکنی که با آقای مددی مدیرعامل باشگاه درباره‌اش صحبت کردم، قاسمی‌نژاد است و از باشگاه خواستم به صورت حرفه‌ای با باشگاه شهرخودرو در این رابطه مذاکره کند.

داوری؟

من تصمیم گرفته‌ام در این فصل راجع به داوری صحبت نکنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.