صحبت های محمود فکری بعد از برد برابر تراکتور

مشروح صحبت‌های محمود فکری سرمربی استقلال بعد از پیروزی برابر تراکتور به شرح زیر است:

بازی؟
بازی خیلی خوبی را در هر دو نیمه تماشا کردیم. شاید وزش شدید باد باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید ولی در مجموع بازی قشنگی شد و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و خدا را شکر بازیکنان ما از موقعیت‌های خود استفاده کردند و به پیروزی رسیدیم. در نیمه دوم به بازیکنان نکاتی را گفتیم و خدا را شکر که به گل‌های بعدی رسیدیم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی را با امتیازات بعدی حفظ کنیم.

اشتباه مدافعان تراکتور؟
ما برنامه داشتیم که از جلو پرس کنیم و دیدیم که می‌توانیم از توانایی بازیکنانمان استفاده کنیم. نمی‌شود گفت روی ناتوانی مدافعان حریف گل‌های ما به ثمر رسیده است. ما به بازیکنان گفته بودیم پرس کنند و خدا را شکر که بازی هوشمندانه‌ای را ارائه کردند و پرس‌های خوبی انجام دادند. این برنامه ما بود و بازیکنانم این کار را به خوبی انجام دادند و به سه امتیاز رسیدیم.

حرف آخر؟
صحبتی که با هواداران دارم، این است که هواداران باهوش باشند. خیلی‌ها از درون و بیرون می‌خواهند به تیم لطمه بزنند و بازیچه دست آن‌ها نشوند. ما دوست و دشمن زیاد داریم و عده‌ای با تمام وجود تلاش می‌کنند به تیم و بازیکنان ضربه بزنند. آن‌ها به دنبال تضعیف کادرفنی و مدیریتی هستند. از هواداران خواهش می‌کنم حواسشان جمع باشد. امسال این تیم می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و یکدلی مجموعه ما می‌تواند منجر به اتفاقات خوب شود. باهوش باشیم و آتو دست کسی ندهیم. من تاکید می‌کنم که اجازه ندهیم برخی آقایان به هدفشان برسند و به تیم ضربه بزنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.