صحبت های مظلومی بعد از برد برابر استقلال اهواز

نشست-خبری-مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل استقلال اهواز در نشست خبری این دیدار گفت : خوشحالم که در این گرما و هوای اهواز در خدمتان هستیم. هوا گرم اما دو تیم بازی خوبی انجام دادند و به حریف خسته نباشید می گویم. آنها هم پا به پای ما بازی کردند.

مظلومی افزود: بازیکنانم را ستایش می‌کنم که در این گرما جانانه بازی کردند و منطق را بر احساسات غالب کردند. ما در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و تیم حریف را محک بزنیم. برای نیمه دوم هم برنامه داشتیم و با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم فرصت‌های خوبی به دست آوریم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم فوتبال منطقی و قابل قبولی انجام دادیم و اینکه برخی می‌گویند استقلال تیم یک نیمه‌ای است، اما در نیمه دوم نیز یک نمایش خوب و یک فوتبال سراسر هجومی را ارائه دادیم، ضمن اینکه در نیمه اول حریف موقعیت ها را داشت با این حال در نیمه دوم به جز یک ضربه کاشته هیچ فرصتی به استقلال اهواز نداده و کنترل بازی در دست ما بود.

مظلومی گفت: به تیم خودم و تیم حریف و بازیکنان هر دو تیم خسته‌ نباشید و تبریک می‌گویم که در چنین هوایی بازی خوبی را ارائه کردند.

سرمربی استقلال در مورد داوری گفت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. داور کار خودش را می‌کند و من هم کار خود. اخلاقم این نیست که در مورد داوری صحبت کنم. همانطور که در ۳ بازی گذشته از ناحیه داوری مشکلاتی داشتیم، اما صحبتی نکردم. این طور نیست که برد وباخت‌های تیمم را گردن داور بیندازم و اجازه می‌دهم داور کار خودش را کند.

وی در مورد تیم استقلال اهواز گفت: این تیم مشکلات و نقاط ضعفی دارد که باید تقویت شود ضمن اینکه استقلال اهواز تیم قدیمی و با ریشه‌ای در اهواز است و هواداران زیادی در این شهر دارد اما معتقدم که باید برای آینده رقابت‌ها تقویت شود، هرچند که بختیاری‌زاده از مربیان خوب کشور است و خودش می‌داند که باید این کار را انجام دهد.

مظلومی یادآور شد: در نیمه دوم یک گل زدیم و ۲ گل را هم نزدیم. کار من این است که از قبل برنامه‌ریزی کنم. درواقع در نیمه اول بازیکنانی را در زمین گذاشتم که حریف را خسته کنند و در نیمه دوم هم با یک زوج باتجربه و جوان که مکمل هم بودند، بر روی هر دو گل تأثیر گذاشتند توانستیم به برتری برسیم.

مظلومی در مورد شرایط تیم ها در لیگ برتر گفت: تیم‌ها شرایط خوبی دارند با این حال لیگ فشرده است، اما تیمی مانند استقلال خوزستان توانسته است در چنین لیگی ۹ امتیاز بگیرد. با این حال برخی تیم ها به خاطر اینکه دیر تمرینات‌شان را آغاز کردند با مشکلاتی مواجه شده‌اند که وقفه پیش رو می‌تواند مشکلات آنها را حل کند، درواقع این موضوع به سود چنین تیم هایی است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه انتظار می‌رفت با بازگشت او به این تیم، بازیکنانی مانند شریفات و میداودی نیز به استقلال بازگردند، گفت: شریفات را می‌خواستم که او مشکل داشت و چون دانشجو بود نمی‌توانست به استقلال بیاید. شریفات از شاگردان خودم بوده و با اینکه تعصب خوزستانی دارد، اما او را می‌خواستیم که این اتفاق نیفتاد.

وی در پایان در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: زود است در این مورد صحبت کنیم. اینکه از حالا بخواهیم شانس‌های قهرمانی‌ را تعیین کنیم، مردم نمی‌پذیرند. هرچند که استقلال و پرسپولیس طرفدارانی دارند که در هر شرایطی از این دو تیم قهرمانی می‌خواهند. ما هم تلاش‌مان برای همین است، با این حال سعی می‌کنیم که امسال سهمیه را بگیریم و سپس نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.