صحبت های منصوریان بعد از بازی با نفت

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در پایان دیدار مقابل نفت در کنفرانس خبری اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به مناسبت حضورتان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی باید بگویم دو نیمه متفاوت در این بازی حاکم بود. در نیمه اول سرحال تر بودیم. اما در نیمه دوم به دلیل بدنسازی سنگینی که داشتیم بازی را از دست دادیم. از عملکرد نیمه اول راضی هستم. در نیمه دوم بچه ها تلاش خود را کردند. اما آنچه از آن ها انتظار می رفت را برآورده نکردند.

وی افزود: در همه تیم هایی که با آن ها کار کرده ام فشار بدنسازی در ابتدای فصل زیاد بوده تا در ادامه فصل به کارهای فنی برسیم. منصوریان خاطرنشان کرد: فضای استقلال با همه تیم ها متفاوت است. ذهنمان خیلی مغشوش بود. خیلی اتفاقات عجیبی در این مدت برایمان رخ داد. پیراهن شماره ۱۲ ما برای هواداران است اما امروز شماره ۱۲ ما غایب بود. پرسپولیس و استقلال با هواداران خود حرکت می کنند. قبول دارم که در ۴۸ ساعت گذشته تمرکزمان روی مسایل خارج فوتبال بود. اما باید به مرور شرایط را بهبود بخشیم.

منصوریان درباره محرومیت استقلال از حضور تماشاگران اذعان کرد: امروز صدای من و دایی به هم می رسید و هر چه به نیمکت می گفتیم طرف مقابل می شنید. ای کاش ما را محروم می کردند اما مثلا در هفته های هفت و هشت. البته از هفتنه ششم نمی شد چون دربی هست. به این ترتیب شروع مسابقات این قدر زشت نمی شد. این نشان می دهد کسانی که تصمیم می گیرند تصمیمات فوتبالی نمی گیرند. این بازی ها را همه نگاه می کنند. بگذارید لیگ قشنگ شود و بعد ما را محروم کنید. به حسن زاده گفتم اگر اولین بی احترامی به من شود، باید استقلال خوزستان هم محروم شود.

سرمربی استقلال تصریح کرد: از خریدهایمان راضی هستم. دوست داشتم هوادار خریدهای جدید ما را به جلوی هل دهد. من به صحبت هایی که شده اعتقاد دارم و معتقدم خریدهایمان با حوصله انجام شده است. قطع به یقین هوادار می داند با این شرایط می توانیم در کنار هوادار به تیم حریف امان ندهیم.

منصوریان درباره تعویض های خود گفت: ما تعهد نکرده ایم که در هر بازی ۳ تعویض کنیم. اگر لازم باشد هر سه تعویض خود را در نیمه اول می کنیم و اگر نه، اصلا تعویض نمی کنیم. کلا از احساساتی بازی کردن خوشم نمی آید. نفتی را که دیدم نفت پارسال خودم بود. به جز یکی دو نفر می دانستم هر کدام چگونه بازی می کنند.

وی درباره خریدهای خود گفت: ما خرید می کنیم که آن ها را به میدان بفرستیم. طبیعی است که مدتی آن ها برای هماهنگی زمان می خواهند.
سرمربی استقلال درباره خالی بودن شماره ۱۲ استقلال در بازی امروز گفت:تا ساعت ۲۰:۱۵ صبرکردیم ITC رابسون بیاید و مسوولان چنین چیزی را گفتند که لیست را بدهید و بعدا بازیکن را اضافه کنید. من اگر اطمینان نمی کردم روی اسم حاج محمدی تیک نمی زدم. چون وقتی خواستیم حاج محمدی را به میدان بفرستیم، دیگر به ما اجازه ندادند. به نظرم سر من کلاه رفت.

منصوریان اذعان داشت: ما اصلا از نکونام تقدیر نکردیم. این تقدیر نفت بود که همیشه به بی تماشاگری عادت دارد. لایق نکونام این است که جلوی ۱۰۰ هزار نفر تقدیر شود. برای ما افتخار است که کاپیتان تیم ملی برایمان بازی کرده است. قطع به یقین در اولین فرصتی که ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند از وی تقدیر می کنیم. قولش را هم افشارزاده داده است.

سرمربی استقلال درباره فاصله خط دفاعی تیم در این بازی اذعان داشت: نباید اشتباهات فردی را به بحث بدنسازی مرتبط دانست. ۶-۵ بازیکن جدید در ترکیب ما بودند و قطع به یقین در ۶-۵ هفته آینده به شرایط ایده آل خواهیم رسید

منصوریان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.