صحبت های منصوریان قبل از دربی ۸۳

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس اظهار داشت: ضمن تشکر از خبرنگاران و تسلیت به بهادر عبدی، همچنین تسلیت به خاطر درگذشت پدر حمیصی، باید بگویم از لحاظ روحی، روانی و فیزیکی آماده بازی هستیم.

%d9%85%d9%86%d8%b5%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86

وی افزود: طی سه روز بعد از بازی با ماشین سازی تمرکز خود را به روی این بازی معطوف کردیم. گروه آنالیز ما زحمت لازم را به خرج داده اند و حریف خود را به خوبی می شناسیم. می دانیم حریفمان کادر فنی خوبی دارد و برانکو به دلیل ۶ سال حضور در تیم ملی برای من قابل احترام است.

سرمربی استقلال درباره رویارویی با پرسپولیس بعد از برد ۴ بر ۲ فصل پیش سرخپوشان خاطرنشان کرد: فکر میکنم جذابیت برای هوادار دو تیم بالاست اما برای من و برانکو این مساله فرق می کند. فضای دربی شرایطی متفاوت است. عملکرد استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته نمی تواند چیزی را تصمین کند. من سال گذشته با نفت مقابل پرسپولیس بازی کردم. این اولین شهرآورد من است. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. هر دو تیم خواسته هایشان این است که بازی قشنگی انجام شود. احساسم این است که دربی قشنگی داریم و فردا بازی برد و باخت خواهد داشت.

 

منصوریان درباره تجربه کم خود در دربی تصریح کرد: دربی اول رانندگی نیست که بخواهیم تجربه کسب کنیم. من کاری به بازیهای نفت مقابل پرسپولیس و عملکرد مربیان پیشین استقلال مقابل پرسپولیس ندارم. شرایط تیم ما خیلی خوب است و وقتی به صورت بازیکنان نگاه می کنم آن ها کم حرف می زنند. تمرکزشان بالاست و انرژی خوبی در این تیم می بینم. حس می کنم که بچه ها می دانند فردا قرار است چه کنند.

وی درباره حضور دیشب خود در منزل مظلومی گفت: نمی توانم کل صحبت هایمان را بگویم. اما قلبا حسی داشتم که باید بروم و سرزده هم رفتم. حتی نگفتم می خواهم آنجا بروم. با مربی سابق خودم صحبت کردم. او در دربی برد و باخت داشته و حس کردم به انرژی او برای بازی فردا نیاز دارم. می دانستم سخت است برای کسی که بارها در دربی حضور داشته است. دیشب او گفت می خواهم قلبت را به من بدهی برای این بازی. حس کردم خیلی سبک شدم وقتی پرویز خان را دیدم. این احساس الان مرا در دربی سبکبال و سبکبار کرده است. مظلومی گفت که این پرچمی است که به صورت امانت دست ماست.

وی درباره وعده های اول فصل و انرژی فراوان خود در آن روزها اذعان داشت: من هنوز هم شاد و با هیجان هستم. اگر روزی ببینم هیجان ندارم و شاد نیستم از خانه بیرون نمی روم.

منصوریان درباره تاکتیک فردای خود گفت: فردا در کنفرانس بعد از بازی جواب تان را می دهم. من شادابی اول فصل را دارم و این جواب را باید بعد از بازی داد. اما قطعا هم حمله می کنیم و هم دفاع.

وی افزود: دل من به هواداران فوتبال استقلال، بازیکنان تیم که انرژی کامل را در چهره هایشان می بینم و همچنین دعای خیر خانواده و پدر و مادرم هست. همچنین باید در سخت ترین شرایط باید به جلو نگاه کرد زیرا تکیه گاهی چون خدا داریم.

منصوریان درباره برخی انتقادات اذعان داشت:لازم است از حمایت کامل هواداران تشکر کنم و این خیلی برای من مهم است. احساس می کنم باشگاه از من حمایت کامل کرده است. صحبت هایی هم مطرح شده است. من همیشه می گویم خبرنگاران چیزی را بدون منبع نمی نویسند. البته از پیشکسوتان گله دارم. البته بعضی از آن ها پشت من بودند ولی بعضی در سال ۹۵ به حرف آمدند. تعداد آنهایی که پشت سر من حرف می زنند در برابر تمام پیشکسوتان ناچیز است. من تنها از این قشر گله دارم. از آنهایی که شمشیر را از رو بسته اند و هر روز مصاحبه می کنند. دو مطلب خواندم. یکی درباره باقری و دیگری از برانکو. حریف من از من دفاع می کند. کریم از من دفاع کرده و تعصب تیم ۹۸ را دارد اما پیشکسوتان کنار من نبودند. به نظرم ما هرگز از حریف ضربه نمی خوریم. استقلالی از استقلالی می خورد و پرسپولیسی از پرسپولیسی.

منصوریان گفت: تلاش مان این است که از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده برد کنیم و اگر این اتفاق بیفتد برنده بازی می شویم.

وی درباره شرایط روحی روانی و احساسی دربی خاطرنشان کرد: بخشی از بازیکنان ما اولین دربی شان است و از لحاظ روحی روانی آماده شان کرده ایم.

سرمربی استقلال درباره بازی سال گذشته نفت مقابل پرسپولیس و سیستم دفاعی این تیم که از اتلتیکو مادرید الگو گرفته شده بود اذعان داشت: سعی می کنیم که در بازی فردا به جای اتلتیکو از تاکتیک بایرن هم الگوبرداری کنیم.

وی درباره احتمال عدم نتیجه گیری استقلال بیان داشت: من فرض را بر این نمی گیرم که استقلال نتیجه نگیرد. من رو به جلو حرکت می کنم. اگر این طور نباشد در آن صورت از هیچ خیابانی رد نمی شوم زیرا ممکن است ماشین به من بزند.

منصوریان در خاتمه درباره داوری فردای مسابقه اظهار داشت: با احترام به ترکی، خوشحالم که داوری این مسابقه بر عهده فغانی و تیم داوری وی است. این تیم در مراسم تجلیل از داوران این قدر جدی بودند که حتی لبخند هم نمی زنند. همین که از ایتالیا و اسپانیا داور نمی آوریم خیلی خوب است و بابت این مساله تبریک به جامعه داوری می گویم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.