صحبت های نوازی قبل از دیدار با نفت آبادان

محمد نوازی: ایده هایی که آقای نکونام داشتند را با بازیکنان تمرین کرده ایم

🔹شرایط خوبی داریم، بازی های دور برگشت برایمان از فردا آغاز می شود. صنعت نفت تیم خوب و ریشه داری است که همیشه دنبال انجام بازی فوتبال بوده اند و توانسته اند صنعت نفت را روی پا نگه دارند. آنها تغییراتی داشته اند و ما توانسته ایم روی آن کار کنیم. ایده هایی که آقای نکونام داشتند را با بازیکنان تمرین کرده ایم.

🔹امیدواریم مانند نیم فصل نخست جنگنده ظاهر شویم و چیزی که استقلال لیاقتش را دارد، به آن برسیم. هر چند که در نیم فصل دوم بازی ها دشوار است. مانند نیم فصل نخست بازی به بازی پیش می رویم، بخصوص بازی فردا که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

🔹وی درخصوص اختلافات میان مدیریت و سرمربی گفت: فکر می کنم بهتر است این سوالات را برای بعد بگذاریم. مهمترین مسئله برای ما، بازی فردا است. امیدوارم برای جبران لطف هواداران برنده از زمین خارج شویم.

🔹او در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال تمایلی به جذب اورونوف داشته یا نه، از پاسخ به این سوال طفره رفت و گفت: همانطور که گفتم، تمام تمرکزمان را برای بازی فردا گذاشته ایم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

🔹آقای فخرالدینی با نظر آقای نکونام جانشین یامگا شده و امیدوارم به خوبی این کار را انجام دهد. سیلوا دو هفته است با ما تمرین می‌کند. ولی ماشاریپوف و فخرالدینی تازه به جمع ما اضافه شده‌اند.

🔹انجام تمرینات باعث هماهنگی می‌شود و ان‌شالله که این بازیکنان نیز در تیم جا می‌افتند. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و بازی کردن در این تیم سخت است. اینها نیز فوتبالیست‌های بزرگی هستند و می‌توانند خودشان را وفق دهند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.