صحبت های نکونام بعد از دیدار با گل گهر

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار مقابل گل گهر سیرجان حاضر شد. مشروح صحبت‌های نکونام را در ادامه می‌خوانید:

🔹می‌دانستیم بازی سختی مقابل حریف داریم و با تیمی بازی می‌کنیم که شکل تیمی و نظم خوبی دارد. چند بازی گل‌گهر را برای آنالیز دیده بودیم و شاید در خیلی از بازی‌ها موقعیتی به رقبا نمی‌دادند و با توجه به سازمان دفاعی آن‌ها، موقعیت ساختن مقابل این تیم سخت بود. به آن‌ها تبریک می‌گویم. به بازیکنان گفتم برای زدن گل عجله نکنند ولی روی یک اشتباه و آفساید گل خوردیم.

🔹بعد از گل آفسایدی که خوردیم تلاش کردیم بازی را در دست بگیریم و توانستیم به گل برسیم اما اعتراض‌هایی که صورت گرفت، نیمه دوم را احساسی کرد.

🔹حریف بازیکنان قد بلند خود را به زمین فرستاد و بازی مستقیم شد. با احترام خاصی که برای پیام حیدری داور بازی قائل هستم اما او دوست داشت بازی با تساوی یک بر یک تمام شود. او دوست داشت بازیکنان از هجده قدم دور شوند و خطر کمتر روی دروازه ایجاد شود و خطاهایی که می‌گرفت به ضرر ما بود.

🔹با توجه به بازی پرفشار در دربی و بازی با نساجی، تیم ما انرژی زیادی به خرج داد. بازیکنان ما امروز از نظر بدنی خسته شدند و نتوانستند مثل بازی قبل باشند. روی نیمکت دو بازیکن امیدمان حضور داشتند و شرایطی نداشتیم که از بازیکنان در جایی که دوست دارند استفاده کنیم.

🔹یک بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم و باید برای این بازی تمرکز کنیم. تیم ما برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و حداقل ۵ بازیکن می‌خواهیم و امیدوارم یارگیری کنیم تا نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم. تا الان هم کادرفنی و بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و هواداران نیز حمایت کردند.

🔹من فقط درباره این بازی صحبت می‌کنم و در خصوص بازی‌های دیگر شما صحبت کنید. ما از خدایمان است که VAR باشد. امروز گل آفساید خوردیم و اگر آفساید گرفته می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد. وقتی گل می‌خورید، به دو گل نیاز دارید تا برنده شوید ولی وقتی بازی با تساوی دنبال می‌شود، با یک گل پیروز می‌شوید. مسئولان گل گهر عجله کردند که بین دو نیمه بیانیه دادند. من نظر شخصی‌ام را دادم و گل‌شان آفساید بود و همه دیدند داوری به سود آن‌ها بود.

🔹به غیر از کارشناسان شتیل بگیر، بقیه کارشناسان می‌توانند نظر خود را روی پنالتی استقلال بدهند. متاسفانه گل آفساید خوردیم و روی صحنه پیمان بابایی هم فوتبالی می‌گویم که تشخیص پنالتی سخت بود اما به نظرم پای بازیکن گل گهر روی مچ او رفت و می‌توانستند پنالتی بگیرند.

🔹آنقدر اعتراض کردند و بین دو نیمه در تونل ورزشگاه روی داور ریختند که داور می‌خواست بازی با تساوی تمام شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.