صحبت های هاشمی‌نسب در کنفرانس خبری

 

جا دارد خدمت مردم عزیز سیستان و بلوچستان بگوییم که در کنارشان هستیم، امیدوارم که با مساعدت مسئولان ذی ربط، مشکلات آنها خیلی زود حل شود. در مورد بازی نیز باید بگویم که سه امتیاز بیشتر ندارد؛ همان جملات کلیشه‌ای همیشگی. فقط حساسیت و سنتی بودن دربی هست که برای تماشاگران از جمله هواداران خودمان خیلی مهم است.

قطعاً از رقیب شناخت کافی داریم. هر تیمی نقطه قوت دارد و در کنارش نقطه ضعفی هم دارد. ما روی هر دو نقاط کار کرده‌ایم. خیلی زیاد هم کار کرده‌ایم. بازیکنان شرایط تیم و حساسیت مسابقه و همچنین اهمیت سه امتیاز را می‌دانند. برای خوشحالی هواداران با تمام وجود می‌جنگیم.

امیدوارم بازی خوبی باشد، نمی‌توانم بگویم دیداری به دور از حاشیه باشد. به هر حال این بازی جذابیتش به این است که همیشه تنش و حاشیه در آن وجود داشته باشد. مطمئن باشید که تیم ما روی بحث فنی خیلی متمرکز است و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کند و از نقاط ضعف حریفش استفاده کند، مستحق ۳ امتیاز باشد و به پیروزی برسد. می‌جنگیم تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

غیبت ماشاریپوف در تمرین؟ مشکلات همیشه وجود دارد، در تیم‌های بزرگی مانند استقلال این مشکلات بیشتر به چشم می‌آیند. با مدیر برنامه‌های او جلسه‌ای را برگزار کردند و خیلی زود حل شد. او اکنون در کنار ما هست با ما تمرین می‌کند و امیدوارم که به تیم کمک کند.

من قطره‌ای هستم در دریای استقلال و باشم یا نباشم مهم نیست. یک سری مشکلات خانوادگی وجود داشت. خیلی‌ها در میان همکاران مطبوعاتی هستند که ما را دوست دارند و با توجه به پیشینه و سابقه‌ای که داریم، ممکن است خبرهایی را منتشر کند. به هر حال مشکل خانوادگی بود و بحث من با استقلال بحث مالی نیست، نبوده و نخواهد بود.

تفاوت بودن گلزنی در دربی با سایر مسابقات؟ باید در دربی گل بزنی تا بفهمی چه لذتی دارد. من یک گل زده‌ام و می‌دانم چه لذتی دارد.

زمانی که خبرنگار به هاشمی نسب گفت که او پنج بار در دربی گلزنی کرده که چهار موردش با لباس پرسپولیس بوده است، مربی استقلال پاسخ داد: فقط یکی از آنها را به یاد دارم.

خبرنگار دیگری پرسید آن چهار گل دیگر دربی با لباس پرسپولیس را به یاد ندارید؟ که هاشمی نسب گفت: من نگفتم که یادم نیست، گفتم یکی از گل‌ها را به یاد دارم.

هاشمی‌نسب

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.