صحبت های هاشمی نسب بعد از برد شمس آذر

می‌دانستیم بازی سختی داریم. بازی را خوب شروع کردیم و ۸۵ دقیقه خوب بازی کردیم و سه گل زدیم اما متأسفانه دقایقی از بازی را از دست دادیم. اتفاقاتی افتاد ولی خدا دوست‌مان داشت و خطر از بیخ گوش‌مان گذشت. در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم خیلی راحت می‌توانست همه چیز از بین برود. خوشبختانه جایگاهی که لایقش بودیم را پس گرفتیم و به صدر جدول بازگشتیم.

تجربه خوبی بود و با بازیکنان عهد بستیم که در بازی‌های آینده چنین اشتباهاتی نکنیم. سه گل زده بودیم و می‌توانستیم تفاضل گل را بهتر کنیم اما این هم از جذابیت فوتبال است. تا دقیقه ۸۵ موقعیتی به تیم خوب شمس آذر ندادیم، تیمی که مقابل همه تیم‌ها حملات و ضد حملات متعددی ایجاد می‌کند.

می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. آن ۱۰ دقیقه کذایی به خیر گذشت. تشکر ویژه از هواداران می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و خدا را شکر توانستیم خوشحال به منازل‌شان بفرستیم. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد و با قهرمانی خوشحال‌شان کنیم.

هاشمی‌نسب در واکنش به اظهارات سعید دقیقی مبنی بر اشتباهات داور در این دیدار گفت: کاظمی قوی سوت زد و شاید پنالتی روی صالح حردانی نیز باید گرفته می‌شد. اگر پنالتی هم بوده باشد و نگرفته حس‌مان این بوده که عمدی نبوده و خیال‌مان راحت است. چون برده‌ایم این حرف‌ها را نمی‌زنم و اگر مساوی هم می‌کردیم همین‌ها را می‌گفتم. در مورد پنالتی استقلال صحنه را ندیدم و نمی‌توانم قضاوت کنم.

مربی استقلال در رابطه با وضعیت رافائل سیلوا گفت: دوقلوی پایش کِش آمده و فکر کنم یک هفته تا ۱۰ روز دیگر نیاز به کار دارد. فکر نکنم به بازی با تراکتور تبریز برسد ولی آرمین سهرابیان مشکلی ندارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.