صدر را غنیمت شمردیش لطفا

 

🔹سه هفته متوالی و از دست دادن امتیازهای متوالی به طور طبع فرصت و مجال را برای دیگر تیم های حاضر در کورس برای رسیدن به صدرنشینی باز و مهیا می کند.
🔹سپاهان نزدیکترین و خطرناک ترین رقیب برای رسیدن به صدر با شکستی که این هفته برابر شهر خودرو متحمل شد تعارف استقلال را برای رسیدن به صدر پس زد تا آبی پوشان یک هفته دیگر طعم لذت بخش صدرنشینی را بچشند و برای هفته بعد و جبران امتیازهای از دست رفته سه هفته اخیر آماده شوند.
🔹هر چند قرمزها هم با ۲ بازی کمتر در صورت کسب ۶ امتیاز کامل هر دو مسابقه می توانند با ۱ امتیاز بیشتر از استقلال به صدر برسند اما کسب هر ۶ امتیاز اما و اگرهای فراوانی دارد که زیاد محتمل نیست، اما آبی پوشان اگر می خواهند همچنان صدرنشین باقی بمانند باید این سه هفته اخیر را به باد فراموشی بسپارند و دیگر هرگز به فکر از دست دادن امتیاز نباشند.
🔹شکست سپاهان در یک قدمی رسیدن به صدر شاید همیشه برای آبی پوشان اتفاق نیفتد و شیرین آفرین نباشد به همین خاطر اگر می خواهیم همچنان صدرنشین باقی بمانیم، و بهتر است که صدرنشین بلا منازع این فصل هم لقب بگیریم، باید به فکر برد باشیم و هرگز اجازه عرض اندام به هیچ کدام از حریفان خود ندهیم.
🔹غنمیت شمردن صدرنشینی باید مهمترین سرمایه آبی پوشان برای حفظ صدر باشد و اینکه همیشه این فرصت برای آنها به این سهل و آسانی بوجود نمی آید که با استرس های فراوان از یک تساوی و شب تلخ برابر نفت مسجد سلیمانی ها همچنان صدرنشین باقی بمانیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.