طالب لو در استقلال ماندنی شد

عکسهای بازی استقلال و سپاهان

بعد از جلسه امروز وحید طالب لو با پرویز مظلومی این دروازه بان تصمیم گرفت در استقلال بماند .

طالب لو در این باره گفت من با استقلال قرارداد دارم و قبل از مشخص شدن سرمربی تیم هم گفتم که قصد دارم بمانم با توجه به اینکه حرف و حدیث‌هایی در این مدت پیش آمده و البته این حرف و حدیث‌ها تکذیب شده بود امروز به جلسه رفتم که این نشست ۵ دقیقه هم طول نکشید.

وی افزود: تفکرات من و مظلومی نسبت به ۴ سال گذشته فرق کرده است و امروز متوجه شدم که همه هدف‌ها یکی است و همه می‌خواهند استقلال موفق شود.

خبرنگاری پرسید آقای امیری چند روز پیش گفته بود شما و رحمتی را آشتی می‌دهد و حالا با این اتفاقات شما چه تصمیمی می‌گیرید که طالب‌لو گفت: اولاً‌ که من می‌گویم نمی‌توانم به آقای مظلومی بگویم چه کسی را بیاور چون من هم باید در حیطه وظایف خودم عمل کنم من بازیکن استقلال هستم و هر چه صلاح باشد انجام می‌دهم.

وی در خصوص اینکه آیا روز شنبه در محل تمرین استقلال شرکت می‌کند، یا خیر گفت: صبح شنبه جلسه‌ای داریم و حتماً بعدازظهر به محل تمرین خواهم رفت.

طالب‌لو در خصوص مطالبات خود نیز تأکید کرد ما مطالباتی داریم ولی به استقلال و هوادارانش هم مدیون هستیم هر چه باشگاه تصمیم بگیرد تابع خواهیم بود.

وی در پاسخ به سؤال که آیا با ماندن شما در استقلال، فروزان رفتنی است گفت: من نمی‌توانم حرفی در این مورد بزنم چون اصلاً در تفکرات سرمربی نیستم ولی وظیفه‌ام این است که در مورد خودم صحبت کنم و چیز بیشتری نگویم.

طالب‌لو در پایان در خصوص پیشنهاد پرسپولیس و اظهارنظرهای برانکو نیز گفت: آقای برانکو به من لطف دارد و من افتخار شاگردی او را در تیم ملی داشته‌ام باز هم ممنون هستم و باید بگویم که به هر دو طرفدار استقلال و پرسپولیس احترام می‌گذارم چون استقلالی‌ها دوست داشتنی و طرفداران پرسپولیس قابل احترام هستند جا دارد از لطف آقای برانکو به خاطر صحبت‌هایشان در مورد من تشکر کنم.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.