عادل فردوسی پور را مقصر اتفاقات نود ندانیم

?یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

عده ای از دوستان باز هم عادل فردوسی پور را مقصر ایجاد این تنش و گفتگوی جنجالی بین استقلالی ها می دانند. این عده ایجاد این تنش و دعوای بین مدیریت و سرمربی و عضو هیات مدیره و کاپیتان تیم را دسیسه فردوسی پوری می دانند که بارها و بارها برنامه اش را تحریم کرده اند اما یک موضوع را خوب است بدانیم. بر فرض که حق با شما باشد و این گفتگو نقشه ای بود از طرف فردوسی پور تا استقلالی ها را به جان هم بیندازد. اما خودتان بگویید چه کسی فرض می کرد که استقلالی ها اینطور به جان هم بیفتند به جز اینکه خودشان خیلی خوب به اوضاع خودشان آگاه بودند. افتخاری خیلی خوب منصوریان را می شناخت و منصوریان هم افتخاری را و ملکی عضو هیات مدیره هم هر دوی اینها را.
می شد با یک ترفند درست تر و نگاهی بازتر و آگاه تر از سوی استقلالی ها و اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی این تنها خودشان نیستند که صحبت های یکدیگر را می شنوند و این میلیون ها بیننده و هوادار و دوست و دشمن است که صدای آنها را می شنود خیلی محترمانه و به دور از سر و صدا و به دور از تمسخر و تحقیر یکدیگر به گفتگو می پرداختند آنگاه حق بدانید که نه فردوسی پور می توانست آن وسط آتش بیار معرکه شود و نه هیچ یک.
اما متاسفانه ایراد به خود مدیریت برمی گردد که با سکوت اعصاب خوردکنی خود و سرد بودن بی معنی خود نه می توانست از تیم خودش دفاع کند و نه سرمربی تیمش را آرام کند و پاسخگوی سرمربی باشد و ایراد دوم و بعدی به عضو هیات مدیره ای برمی گردد که شاید برای اولین بار بود که اسمش را هم می شنیدیم که هنوز نمی دانست در یک برنامه تلویزیونی چگونه صحبت کند و قرار نیست که طرف خودش را که جزو یک تیم و مجموعه هستند آنطور بکوبد و از سویی دیگر ایراد بعدی به سرمربی برمی گردد که با التماس ها و خواهش هایش تنها و تنها می خواست که خودش را تبرئه کند در صورتی که از طرف مقابل نه هیچ دفاعی می شنید و هم هیچ اعتمادی.
آری ایراد بیشتر از اینکه به عادل فردوسی پور و برنامه اش برمی گشت، بیشتر باید ایراد را در مجموعه خودمان می دیدیم که نه مدیرعامل در قامت یک مدیر بود و نه عضو هیات مدیره و نه حتی سرمربی..
در هر حال همه دوست و دشمن ها به چشم خود دیدند که باشگاه استقلال چه افرادی را در درون خود دارد و چه اتفاقاتی در درون آن در حال رخ دادن است.
آری باشگاه استقلال و تیم استقلال علاوه بر مشکلاتی که در حوزه فنی و درون زمین دارد مشکلات فراوانی هم در رآس باشگاه و در اتاق مدیریت با اعضای هیات مدیره دارد.
در این گفتگوی جنجالی به همه ثابت شد که چه مشکلاتی و چه اختلاف هایی و چه پشت پرده ها و ناگفته هایی بین کادرفنی و بخش مدیریتی وجود دارد..
پس همه اینها را نمی شود به گردن فردوسی پور انداخت و چه بسا باید از او و برنامه اش هم تشکر کرد و بیشتر گله کرد که چرا زودتر از اینها این محفل و گفتگو را راه نینداخت تا ماهیت اصلی این اعضا برای هواداران و حتی اذهان عموم روشن شود.

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “عادل فردوسی پور را مقصر اتفاقات نود ندانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.