عاشق باقی بمانید

هوادار پشت تان خواهد ایستاد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹برخی ها چقدر زود تعطیلی یک روزه تمرینات را به آشوب و اعتصاب و…و… بدل کردند.
🔹برخی ها چه زود خوشحال شدند تا از آب گل آلودی که توسط خودشان درست شده بود به سود خودشان و به ضرر تیم استقلال ماهی بگیرند.
🔹اما زهی خیال باطل.. هر چند که هنوز مشکلات رفع نشده، هنوز مشکل مالی که اساسی ترین بحث چندین ساله و بخصوص این روزها و هفته های آبی پوشان است حل نشده.. هر چند هنوز بازیکنان از مدیریت باشگاه دلخور و ناراحت هستند، اما تمرینات تنها به همان یک روز تعطیلی ختم شد.
🔹ما به همه بازیکنان و حتی کادرفنی حق می دهیم که مطالبات مالی خودشان را از مدیریت باشگاه طلب کنند.. ما به همه بازیکنان حق می دهیم که حقوق خودشان و مبلغ قراردادشان را بخواهند و قرار نیست مثل چند دهه گذشته بدون حقوق و بدون پول کسی بازی کند.
🔹همان طور که قبول داریم دوره ها تغییر کرده اند و دیگر مثل سابق نمی شود کل تیم را درون یک صندوق عقب پیکان جا داد و حتی ارنج کرد و همان طور که قبول داریم تعصب هیچگاه تمام می شود و برای همه دوران است.
🔹امروز هم به همه آبی پوشان می گوییم که با تمامی مشکلاتی که بر سر راهتان وجود دارد اما همچنان عاشق باقی بمانید.. همین که عاشق باقی بمانید هوادار به شما امید پیدا می کند و شما را عاشقانه دوست خواهد داشت.
🔹هوادار وقتی مشکلات بازیکنان تیمش را می بیند و از طرفی عاشقانه بازی کردن همان بازیکنان را می بیند با کسب نتایج درخشان به آنها افتخار می کند و همه جوره پشت آن بازیکنان خواهد ایستاد.
🔹ما اینجا به بازیکن خاصی تعصب نداریم، بازیکن بخصوصی را هم نمی خواهیم حمایت کنیم و آن را بزرگ کنیم، اما پشت تمامی بازیکنانی که با تمام مشکلات مالی پای تیمشان ایستاده اند و همچنان عاشق باقی مانده اند و موفقیت تیم شان را می خواهند و برای رسیدن به آن تلاش می کنند احترام می کنیم و به معنای واقعی کلمه پشت شان خواهیم ایستاد و حقشان را مطالبه خواهیم کرد.
🔹هوادار این روزهای سخت است که به شما نیاز دارد، به بازیکنانی که عاشق تیمشان هستند، به بازیکنانی که عاشق هواداران تیمشان هستند و برای کسب نتایج درخشان کم نمی گذارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.