عشوری جایگزین کیانی می شود؟

سینا-عشوری
یکی از اخبار مهم نقل و انتقالاتی هفته این بود که مهدی کیانی مدنظر تونی اولیویرا نیست و کاپیتان تراکتورسازی به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد. در این میان به نظر می‌رسد که بازگشت قریب‌الوقوع سینا عشوری به میادین در فعل و انفعالات اخیر بی‌تاثیر نبوده است. این بازیکن اصفهانی یکی از اولین و سرشناس‌ترین فوتبالیست‌هایی بود که در پی رسوایی موسوم به سرباز گیت کارت معافیتش باطل شد و از هفته هفتم به بعد دیگر اجازه همراهی ذوب‌آهن را نیافت.

عشوری که امیدوار بود خدمت سربازی خود را در تراکتورسازی سپری کند پس از یک ماه خانه‌نشینی راهی تبریز شد اما به مانند سایر سربازان تا آخر فصل اجازه بازی نیافت. با این حال، آخرین تصمیم این است که به فوتبالیست‌هایی که در میانه‌های فصل گذشته کارت معافیتشان باطل شد پس از چند ماه محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی اجازه داده شود تا از ابتدای لیگ پانزدهم برای تیم‌های نظامی بازی کنند.

سینا عشوری هم از جمله آنهاست و او می‌تواند بعد از نزدیک به یک سال دوری از میادین از ابتدای فصل آینده به فوتبال بازگردد. هافبک پیشین ذوب‌آهن که مثل مهدی کیانی هافبک دفاعی است احتمالا در لیگ پانزدهم در پُست کاپیتان فصل گذشته تراکتورسازی و با شماره پیراهن او به میدان خواهد رفت. اگر این اتفاق بیفتد به این بازیکن اصفهانی در پایان یک محرومیت سخت، وظیفه دشواری محول شده زیرا کیانی از محبوبیت زیادی نزد فوتبالدوستان تبریزی برخوردار بود و سینا باید به گونه‌ای عمل کند تا هواداران متعصب تراکتورسازی چندان دلتنگ کاپیتان محبوبشان نشوند.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.