چرا علیرضا منصوریان ؟

منصوریان

برکناری پرویز مظلومی قطعی است و در این میان بحث بر سر جانشین اوست . بیشترین نامی که مطرح می شود علیرضا منصوریان سرمربی فصل گذشته نفت تهران است . به عنوان سایت مستقل هواداری استقلال از سرمربی گری علیرضا منصوریان حمایت میکنیم و او را بهترین گزینه میدانیم . دلایل زیر را برای حمایت از علیرضا منصوریان داریم :

  • علیرضا منصوریان محبوب هواداران استقلال است و اکثریت هواداران از هر طرز فکری منصوریان را دوست دارند و این محبوبیت در حمایت از او و موفقیتش بسیار تاثیر گذار خواهد بود .
  • منصوریان معمولا رابطه خوبی با بازیکنان ایجاد میکند و بازیکنان برای او از سر رفاقت بازی میکنند و در اصطلاح برای منصوریان جانشان را هم میدهند .
  • منصوریان رابطه خوبی با برخی از بازیکنان خوب لیگ و به خصوص بازیکنان اسبق نفت تهران دارد که میتواند به واسطه این رابطه آنها را استقلالی کند .
  • از نظر فنی منصوریان در تیم بی تماشاگر و البته امسال بی پول نفت عملکرد فوق العاده داشته است و با وجود جدایی ۱۲ بازیکن از این تیم جزو تیمهای بالا نشین جدول شد .
  • منصوریان از جنس استقلال است و همواره علاقه خود را به استقلال در هر جایی بوده ثابت کرده . لباسهای آبی او و حرکاتش در برابر استقلال و بازی با این تیم گویای این است که منصوریان میداند هوادار چه میکشد چون خودش از جنس هواداران است .
  • با بودن علیرضا منصوریان در نقل و انتقالات پیش از فصل کمترین فوت وقت را خواهیم داشت و به موقع میتوان تیم را بست چیزی که در مورد مربی خارجی شاید صادق نباشد و مربی خارجی به اجبار با تیم بسته شده توسط مدیران باید کار کند و بهانه تا آخر فصل برای عدم نتیجه گیری داشته باشد .
تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “چرا علیرضا منصوریان ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.