فتحی : من که نمی‌توانم بازی کنم و گل بزنم!

فتحی مدیرعامل استقلال به بازیکنان و کادر فنی استقلال حمله کردند و آغاز جنگ جدیدی در استقلال را استارت زد .

صحبتهای تازه فتحی را در زیر می خوانید:

هیچ مدیرعاملی دوست ندارد تیمش در زمین نامناسب تمرین کند. هیچ مدیرعاملی دوست ندارد تیمش شرایط مطلوبی نداشته باشد و هیچ باشگاهی هم دوست ندارد پرداختی‌اش به بازیکنان عقب باشد. بازیکن و هوادار فکر نکند پول در حساب باشگاه هست و به آنها پرداخت نمی‌شود، لذا با همه مشکلاتی که فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های لیگ برتر و ما درگیر آن هستیم، به فکر حل مشکلات هستیم. تأکید می‌کنم شرایط ما روزبه روز بهتر خواهد شد و ما مشکلات را حل خواهیم کرد.

– حقیقت ماجرا این است که من از تیمم گله دارم. وقتی در اتاق من باز است و بازیکنان می‌توانند راحت نزد من بیایند، چرا باید چنین مسائلی مطرح شود؟ من ۸ روز پیش قبل از بازی با پیکان در اردوی تیم حضور داشتم و بازیکنان همین مشکلاتی که در مصاحبه‌ها عنوان کردند به من گفته بودند. تعجب می‌کنم وقتی به آنها قول دادم که مسائل به زودی حل می‌شود، چطور دوباره این مشکلات بازگو شده است؟ شب قبل از بازی با پیکان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، مهدی رحمتی و خیلی دیگر از بازیکنان همین صحبت‌ها را با من مطرح کرده بودند و به آنها گفتم من پیگیر حواله‌های بازیکنان هستم و الان هم می‌گویم؛ قطعا این حواله‌ها پول خواهد شد و درصد قابل توجهی از قرارداد آنها پرداخت می‌شود. این دین باشگاه به بازیکنان است و طی چند روز آینده مشکل حل می‌شود، ولی برای خودم سوال است که وقتی من چهره به چهره با بازیکنان حرف زده‌ام و می‌توانم آنها را ببینم، چگونه این صحبت‌ها به مطبوعات کشیده شده است؟ مگر آنکه چیزی پشت پرده باشد که من از آن بی‌اطلاع باشم.

– زمین تمرین فقط مشکل ما نیست، آیا به نظر شما زمین شماره یک استادیوم آزادی با چندمین زمین ورزشگاه‌های امارات برابری می‌کند؟ اگر ما به زمین پژوهشکده صنعت نفت آمدیم، به درخواست خود شفر بوده است. وگرنه من زمین پژوهشگاه را از کجا می‌شناختم؟ زمانی که ما در کوران مسابقات بودیم و در زمین نوبنیاد تمرین می‌کردیم، خود شفر با درخواست کتبی از ما خواست که زمین پژوهشکده را اجاره کنیم. ما هم قراردادش را بستیم. چطور آن موقع زمین خوب بود؟ نظر سرمربی این بوده که زمین دیگری می‌خواهد و من همیشه به او احترام گذاشتم، الان هم در تلاش هستیم زمین دیگری در اختیار بگیریم تا به صورت میانگین برنامه تمرینات را تغییر بدهیم. فقط سوالم این است که چرا آن زمانی که درخواست زمین تمرین کردم، نگفتند زمین پژوهشکده دوش ندارد؟ الان هم همه توانم را گذاشته‌ام تا ظرف این چند روزه یک زمین خوب در اختیار بگیریم.

– شما می‌دانید که در تهران فقر زمین داریم. اینجا اسپایر قطر نیست که ۱۳ زمین داشته باشد. با این حال با مقامات بلندپایه‌ای مذاکره کردیم که یک زمین خوب در اختیار تیم بگذاریم.

– باشگاه یک چارتی دارد و اگر معاون کم یا زیاد دارد به کسی ارتباط ندارد. این موضوعات نه به بازیکنان ارتباط دارد و نه به دیگران.

– ما از نیم فصل به فکر کمپ قطر بودیم و نماینده‌مان را چند روز قبل به کشور قطر فرستادیم تا همه چیز را کنترل کند. ما بلیت گرفته بودیم، ولی تمرین تیم تعطیل شد و بازیکنان تمرین را تحریم کردند و بلیت‌های باشگاه سوخت. ما به آنها گفتیم دوشنبه به اردو بروید که همین کشمکش نرفتن تیم و تحریم تمرین، باعث شد ما در قطر به هتل میلینیوم جریمه بدهیم و بعد از روز پنجم قرار شد تیم به قطر برود، اما دیگر نه هتل ما را قبول می‌کرد و نه کمپی که رزرو کرده بودیم. به همین دلیل مجبور شدیم اردوی قطر را لغو کنیم.

– من در محدودترین زمان تمام بازیکنانبا مدنظر سرمربی را جذب کردم. شفر تبریزی را خواست و نیاز نیست سختی‌های جذب این بازیکن را اشاره کنم. هنوز هم درگیر مشکلات پرداخت مطالبات ذوب‌آهن هستیم. سرمربی تیم درخواست الحاجی گرو و نویمایر را کرد که در کمترین زمان این کار را کردیم. وقتی نیم فصل تمام شد، حس کردیم دو خارجی ما نمی‌توانند نیازهای سرمربی را برآورده کنند و بدون کوچک‌ترین دردسری آنها را از تیم جدا کردیم. در نیم فصل هم که زمان بسیار سختی پیش رویمان بود، سه بازیکن خارجی و امید نورافکن را جذب کردیم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این کارهایی بود که من می‌توانستم انجام دهم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من که نمی‌توانم بازی کنم و گل بزنم! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌من نمی‌توانم در خط دفاع باشم و گل نخورم‌‌‌. وظیفه یک مدیرعامل چیست؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درخواست‌های کادر فنی را ‌اجرا کند که ما این کار را کردیم، البته قطعا ما ایراداتی داریم و بدون عیب نیستیم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ولی باید بدون حب و بغض اگر اشتباهی کردیم، این را بگوییم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اینکه شما فکر کنید باشگاه کوتاهی کرده اشتباه است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

– در کار گروهی اختلاف سلیقه وجود دارد. خطیر، مباشری، شفر و همه ارکان باشگاه باید در جهت منافع استقلال قدم بزنند. من در این هفته هم از شفر و هم از خطیر خواهم خواست که روبه‌روی هم بنشینند و مشکلات را حل کنند.

– همانطور که از بازیکنان گله می‌کنم که چطور صحبت‌های درون خانواده را به بیرون منتقل کردند، همان‌طور هم اعلام می‌کنم؛ معاونین باشگاه، سرپرست و اعضای کادر فنی هیچ‌کدامشان حق ندارند در صفحات شخصی در مورد باشگاه استقلال صحبت کنند.

– باشگاه ترابزون با ورشکستگی مواجه شده و حتی نماینده سفارت ایران مطالب رسانه‌های این کشور را در این زمینه برای ما فرستاده است. با این حال برای آنکه به پول‌مان برسیم، قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم و در این راستا هم به فیفا شکایت کرده‌ایم تا حق باشگاه استقلال ضایع نشود.

– یک نفر تا به حال با من صحبت نکرده که اگر سوپرجام را پیگیری کنید فلان می‌شود. این مسائل ساخته ذهن افراد بیماری است که در فضای مجازی به دنبال جمع کردن فالوور هستند. ما به دنبال این حرف‌ها نیستیم و بدون جو رسانه‌ای، تبلیغات، شو‌آف و ملتهب کردن فضا، به دنبال پیگیری بحث سوپرجام هستیم و منتظر می‌مانیم تا دادگاه حکمیت رای خود را صادر کند. هر رایی هم که دادگاه CAS بدهد برای ما قابل احترام و فصل‌الخطاب است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.