فتح الله زاده پای حرفی که زد بایستد

#اختصاصی_آبی_پوشان

✍️ محمود فخرالحاج

🔹حضور فتح الله زاده در میان تجمع کنندگان مقابل وزارت ورزش حتی اگر جنبه نمایشی و ظاهر سازی هم داشت نه جنبه آرام کردن و همراهی با مردم و هواداران باز قابل تقدیر و خوشحالی است.
🔹مدتهاست که هواداران هیچ یک از اعضای باشگاه استقلال از مدیریت گرفته تا اعضای هیات مدیره را همراه و همسو کنار خود ندیده اند، آنقدر مصاحبه ها و حرف های ضد و نقیض از مسئولان باشگاه خود شنیده اند که دیگر هیچ یک از حرفهایشان را به هیچ وجه قبول نخواهند داشت.
🔹فتح الله زاده با اینکه هنوز حکمی و مسئولیتی در باشگاه استقلال نداشت (هر چند در آینده نزدیک زمزمه های حضورش در هیات مدیره و سپس مدیرعاملی باشگاه به گوش می رسید) اما در کنار هواداران مقابل وزارت ورزش حاضر شد و به حرفها و درددل ها و شعارهای هواداران آبی گوش داد و تا می توانست همسو با آنها پاسخگویشان بود.
🔹در میان شعارهای اعتراض آمیز هواداران یک شعار هیچگاه نباید فراموش شود که هواداران تیم محبوبشان را بدون استراماچونی نمی خواستند و اینقدر این شعارها ادامه دار شد تا اینکه باز فتح الله زاده زبان به همراهی مردم و هواداران چرخاند و فریاد زد مطمئن باشید من هم اگر استراماچونی به تیم استقلال برنگردد، به استقلال نمی آیم.
🔹هواداران در میان شعارها و تشویق های خود از این گفته فتح الله زاده لااقل امیدوار شدند که تا زمانی که سرمربی ایتالیایی و محبوبشان به تیم برنگردد فتح الله زاده هم علاقه ای به حضور در صندلی مدیریت باشگاه ندارد.
🔹چند ساعت پیش در حکمی از سوی وزارت ورزش، فتح الله زاده به صورت رسمی عضو هیات مدیره استقلال شد، و احتمال مدیرعاملی خود را با این انتصاب افزایش داد اما هواداران همچنان صحبت و قول ایشان را در تجمع دیروز مقابل وزارت ورزش از یاد نبرده اند و امیدوارند که فتح الله زاده تنها برای دلخوشی و آرام کردن تجمع کنندگان آن حرف و قول را نداده باشد.
🔹حاجی عزیز؛ انتصابتان به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره به جنابعالی تبریک می گوییم، اما امیدواریم تا قبل از انتخاب شما به عنوان مدیرعامل هنوز پای حرفتان بایستید و ابتدا سرمربی محبوب و موفق هواداران را به باشگاه و تیم برگردانید آنگاه با خیالی آسوده تر مدیریت تازه و جدید خود را در باشگاه استقلال برای بار چهارم شروع کنید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.