فخرالدینی : به تعویضم اعتراض نکردم

میلاد-فخرالدینی

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره دیدار روز جمعه این تیم برابر پدیده اظهار داشت: فکر می کنم بازی جمعه استقلال برابر پدیده یکی از بازیهای بسیار خوب لیگ بود. متاسفانه با یک گل زود هنگام غافلگیر شدیم و بازی از برنامه ریزی که کادر فنی انجام داده بود، خارج شد. تیمی که گل زودهنگام دریافت می کند باید سریع همه چیز را از اول شروع کند و به گل تساوی دست پیدا کند تا بتواند برنده باشد. در این بازی فرصتهای زیادی داشتیم و در دو صحنه داور می توانست برای ما پنالتی بگیردکه اگر این اتفاق می افتاد شرایط بازی عوض می شد. در نیمه دوم هم بهتر و روانتر بازی کردیم و می توانستیم حتی در این دیدار خارج از خانه برنده باشیم اما فرصتها ما تبدیل به گل نشد.
وی درباره اشتباه منجر به گل خود عنوان کرد: هر بازیکنی در فوتبال ممکن است اشتباه کند و من از این قاعده مستثنی نیستم. بزرگترین بازیکنهای دنیا در حساس ترین مسابقات اشتباهاتی انجام داده اند و من نیز از این موضوع بسیار ناراحتم. در یک لحظه تعادلم را از دست دادم ولی از بقیه بازیکنان تیم بسیار ممنون هستم که اشتباه من را جبران کردند. سعی کردم در ادامه بازی با دوندگی و حضور در حملات به گلزنی تیم کمک کنم و خوشحالم که توانستیم به یک گل دست یابیم. مطمئن باشید تلاش می کنم در ادامه بازی های لیگ با ارائه عملکردهای بهتر این موضوع را از ذهن هواداران پاک کنم.
فخر الدینی با رد شایعه دلخوری از تعویض در دیدار با پدیده، بیان کرد: بر خلاف شایعاتی که این روزها مطرح شده است باید بگویم من اصلا به این موضوع اعتراضی نداشته ام. من همیشه به تصمیم سرمربی تیم احترام می گذارم و در دیدار با پدیده نیز این موضوع را رعایت کردم.
وی درباره ادامه صدر نشینی استقلال کسب تساوی در مشهد، عنوان کرد: خدا را شکر می کنم که هنوز صدر نشین هستیم. صدرنشینی حق استقلال است و همه تلاش تیم حفظ صدر نشینی تا هفته سی ام لیگ برتر است. تمام مجموعه استقلال یک هدف دارند و آن هم راضی نگه داشتن هواداران است و فکر می کنم با ادامه این روند بتوانیم هواداران را راضی و خوشحال نگه داریم.
فخر الدینی در پایان درباره دیدار روز چهارشنبه استقلال گفت: برای حفظ صدر نشینی محکوم به کسب پیروزی برابر استقلال خوزستان هستیم. مطمئنا کادر فنی ما برای این دیدار به مانند همه بازی ها برنامه کاملی خواهند داشت و روز چهارشنبه می توانیم با حضور هواداران استقلال به هر سه امتیاز دست پیدا کنیم. اکنون که در کورس صدر نشینی هستیم به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم روز چهارشنبه ما را تنها نگذارند

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.