فدراسیون و کمیته اخلاق همچنان در تعطیلات

اختصاصی آبی پوشان – بعد از اتفاقاتی که فصل قبل در فوتبال ایران افتاد و صدای خیل عظیمی از هواداران فوتبال و همه تیمها (به جز پرسپولیسی ها ) را در آورد و برنامه ریزی های هدفمندی که به سرانجام هم رسید امیدوار بودیم فوتبال ایران کمی به روند طبیعی خود بازگردد و فوتبال پاکی را شاهد باشیم ولی اتفاقات پیش فصل چنان عجیب بود که باز عینک خوش بینی را نتوانستیم زیاد در چشمان خود نگه داریم .

ابتدا قانونی که وضع شده بود و تیمهای بدهکار به بازیکنان خارجی نمیتوانستند بازیکن خارجی بگیرند به خاطر تیم سوگلی بالا نشین ها نادیده گرفته شد و پرسپولیسی که بیشترین حجم بدهی بازیکنان خارجی و حتی بدهی مالیاتی را دارد به راحتی توانست بازیکن خارجی بگیرد .

در برنامه ریزی لیگ که اعلام شده و برای برگزاری دربی پیش شرطی گذاشته اند که چنانچه پرسپولیس در آسیا به مرحله بعد صعود کند تاریخ دربی عوض می شود در حالی که اگر تاریخ دربی هم عوض نشود ۵ روز اختلاف زمانی بین دیدار استقلال و پرسپولیس و بازی آسیایی پرسپولیس وجود دارد و این در حالی است که سال قبل استقلال دو بازی سخت السد و دربی را در فاصله ۴ روزی انجام داد و هرگز هم به درخواست تعویق بازی تن ندادند . مگر استقلال نماینده کشورمان نبود ؟

با یک دیدار نمایشی دربی برنامه استقلالیها را به هم زدند و بازی که از ابتدا هم مشخص بود انجام نمی شود برنامه های استقلالیها را دچار تغییرات نا خواسته کرد و در سوی مقابل پرسپولیس به راحتی یکی از مسخره ترین جامهای تاریخ فوتبال را بالای سر برد .

از اینکه بازیکنانی که کارت بازی آنها صادر نشده و مجوز بازی را نگرفته اند چطور در یک بازی رسمی بازی کردند که بگذریم اتفاقات نفت هم بسیار عجیب و تاریخی بود .

علی کریمی با یک برنامه از پیش تعیین شده سرمربی نفت می شود و در حالی که از قبل قبول مسوولیت به مشکلات نفت آگاه بود و حتی چندین مربی هم به خاطر همین مشکلات حاضر به قبول مسوولیت در این تیم نشدند دو روز مانده به بازی سوپر جام استعفا می دهد و تمرینات این تیم را تعطیل میکند و…

یک روز مانده به بازی سوپر جام حمید درخشان به عنوان سرمربی نفت انتخاب می شود و همین آقای درخشان هم روی نیمکت نمی نشیند تا نفت بدون مربی به مصاف پرسپولیسی برود که باید این جام مسخره را بالای سر می برد . از اینکه مالکان نفت چه سوابقی در پرسپولیس دارند و از اینکه مدیر روابط عمومی نفت همزمان مدیر مسوول روزنامه پیروزی هم هست که بگذریم با ۳-۴ بازیکن مطرحی که توسط درخشان اجازه حضور در این بازی داده نشد چگونه کنار بیاییم ؟

فدراسیون فوتبال و به خصوص کمیته اخلاق خواهشا تمام کنید و بگذارید فوتبال به روند طبیعی خود بازگردد وگرنه همانطور که قبلا هشدار داده بودیم اتفاقات بدی در انتظار فوتبال ایران هست و همیشه نمیتوان خیلی از مسائل را مخفی نگه داشت .

تلگرام استقلال

6 دیدگاه برای “فدراسیون و کمیته اخلاق همچنان در تعطیلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.