فرشید اسماعیلی: آقای سعادتمند گوش ما از وعده پر است

🔹متاسفانه خبرهای خود باشگاه هم اشتباه است، اولا در گفت و گو با سایت باشگاه از یک نفر تشکر می کنند و بعد کاشف به عمل می آیند که این فرد پولی پرداخت نکرده و میلیچ و دیاباته اصلا پولی نگرفته اند.

🔹آقایان گوش ما از وعده و وعید پر است و بازیکنان امروز را نمی توانید با وعده آرام کنید. بهتر است پشت میزتان بنشینید و کار انجام بدهید نه اینکه با وعده تلاش کنید بازیکنان را آرام کنید. این شکل مدیریت را ما خوب بلد هستیم در سال های اخیر بارها دیده ایم.

🔹جلسه با پیشکسوتان باشد خیلی خوب است و دست شما درد نکند، اما سوال من این است که بهتر نبود یک جلسه با کادر تدارکات و پزشکی می گذاشتید و می دیدید آنها با زن و بچه در چه شرایطی زندگی می کنند؟

🔹امروز می گویند پول باید وارد خزانه شود و چند روز طول می کشد تا به حساب بازیکنان واریز شود، نمی دانستید قرار است پول به خزانه برود؟ نمی توانستید چند روز زودتر این کار را کنید؟

🔹شما از خارجی ها می ترسید چون می دانید آنها شکایت می کنند ولی دست بازیکنان ایرانی به جایی بند نیست، به خارجی ها پول نمی دهند و وقتی نوبت به پول گرفتن ما می شود می گویند پولی خارجی ها را می خواهیم بدهیم.

🔹هفته اول فروردین گفتند که هنوز بانکها باز نشده اما شانزدهم فروردین مدعی شدند که تازه کارمان شروع شده است، در ایام عید هم آن همه خبر تبلیغاتی خواندیم. طوری از پرداخت ۱۰ درصد می‌گویند که انگار نمی‌دانند فقط ۴۰ درصد تا الان پرداخت شده.

🔹اگر یه مدیر فوتبالی روی کار باشد و پول نداشته باشد ما تحمل می کنیم ولی مدیران غیر فوتبالی و بازاری می آیند که هیچ چیز از فوتبال نمی دادند و فقط وعده می دهند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.