فرصت داده ایم و نتیجه تلخ اش را هم دیده ایم

🔹جمله تکراری که یکی دو فصلی است همیشه در ناکامی ها می شنویم، تیم جوان است و باید به آن فرصت بدهیم! اما یکی به همه آنها نیامد بگوید که چقدر فرصت بدهیم؟ مگر طول و عمر مدیریت یا مسئولیت یا وظیفه شما در استقلال به این فرصت ها می رسد که بخواهیم به آنها فرصت بدهیم؟
🔹اصلا گیریم فرصت دادیم، یک فصل تمام به آنها فرصت دادیم و تیم در پایان فصل در رده های ششم و هفتمی قرار گرفت، چه تضمینی است که در فصل نقل و انتقالات همان تیم جوان شده ششمی و هفتمی جدول در استقلال برای فصل آینده حفظ شوند، آنها نگه داشته شوند و با همان ها فصل بعدی را دوباره ادامه داد؟
🔹مگر تیم جوان شده فصل گذشته نبود که به قهرمان حذفی رسید و در لیگ هم سوم شد، اما در پایان فصل چند بازیکن کلیدی و جوان تیم به لیگ های اروپایی و آسیایی ترانسفر شدند..
🔹نه آقایان مسئول؛ با عرض معذرت، اینبار حق ما ماست، ما نمی توانیم به مجموعه ای بیش از اندازه فرصت بدهیم که آینده اش معلوم و مشخص نباشد.
ما بیش از اینها به خیلی ها فرصت داده ایم و پس از آن نتیجه تلخ اش را هم دیده ایم..
🔹ما نتیجه می خواهیم، در طول تاریخ، استقلال جای برترین ها و ستاره ها بوده است، جای بهترین های لیگ و به همین خاطر هم هر سال و هر فصل لااقل یک جام قهرمانی کسب می کرد، نه اینکه حالا باید هر سه فصل یکبار شاهد یک جام باشیم آن هم شاید جام حذفی باشد!!!
🔹تمام استقلال جای بازیکن جوان نیست، بازیکنانی که شاید برای اولین بار ورزشگاه آزادی را می بینند، بازیکنانی که شاید در مخیله و ذهن خودشان هم هیچ وقت پوشیدن پیراهن آبی استقلال را هم نمی پنداشتند.
🔹بازیکن جوان خوب است اما نه تمام تیم، نه ۶۰ یا ۷۰ درصد ترکیب ثابت..
🔹ما هنوز یادمان نرفته، سالهایی که تنها یک بازیکن یا نهایت دو بازیکن جوان در ترکیب قرار می گرفتند تا در کنار با سابقه ها کسب تجربه کنند، چقدر تلاش می کردند تا بتوانند در ترکیب قرار بگیرند..
🔹اما حالا به همین راحتی، تیمی که باید جای ستاره ها و بهترین ها باشد، جای جوان هایی شده است که معلوم نیست، یک فصل دیگر در استقلال هستند یا کمتر؟!
فصل نقل و انتقالات هم که از راه برسد، نیم بیشتر همین بازیکنان از استقلال رفتنی خواهند شد..
🔹حال بگویید با همه این توصیف ها و توضیح ها باز هم جای فرصت می خواهید؟

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.