فرصت سه ساله بس است

? یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

دیگر مثل گذشته ها حال و حوصله مان خوب نیست، دیگر مثل قبل تاب و تحمل عدم نتیجه گیری را نداریم..آخر این تیم پنج فصل است که اصلا جام نیاورده. پنج فصل است که رنگ قهرمانی به خود ندیده. آخرین قهرمانی هم برای پنج سال پیش در لیگ بوده است.
حالا حق می دهید که دیگر حوصله نداشته باشیم؟ حالا حق می دهید که قهرمانی استقلال برایمان آرزو شده است؟
حال بعضی ها می گویند که چرا به منصوریان هم مثل بعضی های دیگر سه سال فرصت داده نمی شود..ما می خواهیم به این افراد بگوییم خب قرار است بعد این سه سال چه اتفاقی برای استقلال بیفتد که طی این سه سال نمی تواند بیفتد؟ مگر قرار است سه سال صبر کنیم که تنها یک قهرمانی یا در لیگ بدست بیاوریم یا در جام حذفی و پس از آن دوباره سه سال دیگر…؟
نه نمی خواهیم..ما بیشتر از این حوصله مان سر رفته و نه تنها منصوریان بلکه بالاتر و محبوب تر از او هم اگر فرصت سه ساله بخواهد ما نمی خواهیم..
دیگر بس است این سالهای انتظار..دیگر بس است این همه غم و غصه ششمی و پنجمی و سوم شدن در لیگ..دیگر بس از حذف در مراحل نیمه نهایی جام حذفی.. دیگر بس است..ما هوادار فرصت های سه ساله نیستیم.. گذشت آن یک دهه پیش که می شد به برخی ها فرصت داد اما حالا اگر مربی واقعا مربی باشد درهمان سال اول و سال دوم نتیجه می گیرد و لازم نیست سه سال صبر کند تا در پایان فصل سوم به یک نتیجه ای برسد..
نه ما دیگر حال و حوصله نداریم.

تلگرام استقلال

5 دیدگاه برای “فرصت سه ساله بس است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.