فرهاد تعاملش را با رسانه ها بهتر کند

🔹به قول یکی از دوستان که می گفت سرمربی اگر میخواهد در یک تیم موفق باشد باید حواسش به دو تیم در یک مجموعه باشد، یکی تیم ۲۵ نفره بازیکنان و فوتبالی اش و تیم دیگر تیم رسانه ای که باید تعامل با آنها را سرلوحه کار خودش قرار دهد.
🔹با شناختی که از فرهاد مجیدی در طی دو دهه ای که از دوره بازیگری اش با پیراهن استقلال و همچنین دستیار سرمربی بودنش در فصل گذشته پیدا کرده ایم، ایشان در بدست آوردن ارتباط با رسانه ها سخت می گیرد و هرگز دوست ندارد که نفر اول و تیتر یک نشریات ورزشی باشد.
🔹هر چند هواداران آبی استقلال هم از حاشیه های مخرب و زجر آور چند فصل گذشته به سطوح آمده است و هرگز دوست ندارد که باز درگیر این حاشیه ها چه در ارتباط با شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و چه رسانه های نوشتاری و اینترنتی شود.
🔹اما همانطور که خود فرهاد هم می داند، برای اینکه بتواند در هر دو تیمی که قرار است دوشادوش یکدیگر برای رسیدن به موفقیت تلاش و حرکت کند، می بایست هم بار فنی اش را بر روی نیمکت با داشتن دستیاران باتجربه محکم تر و مطمئن تر کند و هم تعامل خود را با رسانه ها بصورت دوستانه و به دور از تنش و حاشیه جلو ببرد.
🔹کاری که در زمان استراماچونی درست برعکس تمام تاریخ مربیان باشگاه استقلال عمل شد و همین هم باعث شد تا استراماچونی هم درست برعکس تمام مربیان گذشته از آن طرف بام بیفتد و دوری همیشگی اش از رسانه های داخلی و تکیه کردن بر تنها یک رسانه کشور خودش سردی ارتباط بین ایشان و هواداران شد.
🔹امیدواریم فرهاد مجیدی با تجربه ای که از فصل گذشته بدست آورده و قرار است آنها را در فصل جدید و دوره جدید سرمربیگری اش همراه خود داشته باشد موفق تر از گذشته باشد و این همگی به شرط علاقه و اطمینان خود فرهاد برمی گردد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.