فریبا : همه برنامه ما این است که در دربی هوادارانکان را خوشحال کنیم

بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال درباره دیدار شب گذشته استقلال و السد قطر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود از نظر فنی خواسته هایمان را پیاده کردیم. مالکیت توپ برای مان بسیار خوب بود. در بحث دفاع تیمی عالی کار کردیم و همه نفرات وظایفی را که آقای منصوریان به آنها داده بود به نحو احسنت  انجام دادند. یادمان نرود که ما با تیم کوچکی بازی نداشتیم السد نفرات درجه یک داشت به جز ژاوی شماره ۳ و ۵ آنها عالی بودند. دفاع راست خوبی داشتند و دروازه بانشان هم عملکرد خوبی داشت اما جوانان ما توانستند به خودباوری برسند که این برای ما بسیار ارزشمند بود. البته برنده بازی دیروز هواداران ما بودند که از دقیقه یک تا ۱۲۰ به ما روحیه دادند آنها اگر نبودند ما نمی دانستیم چکار کنیم.

وی درباره عملکرد ژاوی هرناندز در بازی دیروز خاطرنشان کرد: این بازیکن بسیار تاثیرگذار بود. ما در مناطقی یارگیری کرده بودیم اما ژاوی ، ژاوی است و با آن سن و سال نبض بازی را برای تیمش در دست گرفته بود. یکی از مسایل مهمی که در بازی دیروز کمتر به چشم آمد شخصیتی بود که این بازیکن به تیم قطری داده بود. تیم های قطری در وقت تلف کردن و ضدفوتبال شهره هستند اما تاثیر شخصیتی چون ژاوی باعث شده بود حتی یک بار هم سراغ این کارها نروند.

مدیر فنی استقلال درباره مصدومیت وریا غفوری در آستانه دربی بیان داشت: تا امشب باید صبر کنیم. قرار است جواب MRI او اعلام شود. به هرحال هر بازیکنی که مصدوم شود ما نگران می شویم به خصوص وریا که عالی کار می کرد. البته خسرو که به زمین آمد او هم خیلی خوب بازی کرد. خداراشکر می کنیم که فاصله بین بازیکنان مان کم شده است.

وی درباره این بحث که گفته می شود اگر آندو و جپاروف بالااجبار از استقلال دور نمی شدند این تیم فرصت بازی دادن به نورافکن و دیگر جوانان را پیدا نمی کرد گفت: البته جوان گرایی ما از بازی با سپاهان شروع شد. اما وقتی این دوبازیکن را جذب کردیم به دنبال استفاده از تجربه آسیایی شان بودیم.

فریبا درباره نگرانی هواداران  استقلال از بابت خستگی بازیکنان این تیم بیان داشت: ما مجبوریم یک ریکاوری خاصی را انجام دهیم. به هرحال ما از سازمان لیگ خواسته بودیم دربی را جابه جا کند اما حالا مجبوریم در این فاصله کم با پرسپولیس بازی کنیم. بعد از آن بازی هم باید به مصاف ذوب آهن برویم سپس به دوبی و عمان سفر کنیم که واقعا برنامه فشرده ای است.

وی درباره پرسپولیس گفت: در دربی با یکی از بهترین تیم های ایران بازی داریم. نفرات و کادر فنی خوبی دارد. هر دو تیم به دنبال بازی هجومی هستیم. قطعا با افکار هجومی به دربی می رویم. چون در مغز بچه های ما فرو رفته که در هر مسابقه ای به دنبال سه امتیاز باشند. پرسپولیس در خطوط مختلف نفرات خوبی دارند اما هرتیمی در کنار محسنات خود عیب هایی هم دارد.

فریبا درباره شناختش از برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد:او سال هاست که در مملکت ما مربیگری می کند و شناخت خوبی از او داریم و می دانیم چه مدل بازی ای را در نظر می گیرد.

وی در پایان درباره این موضوع که میان طرفداران تراکتورسازی و استقلال اتحادی ایجاد شده تا پرسپولیس در دربی شکست بخورد گفت: ما تیم خودمان را نگاه می کنیم و به دنبال اهداف خودمان در دربی هستیم. همه برنامه ما این است که هواداران مان را در آن بازی خوشحال کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.