فوتبالی که هر روز بیشتر در لجنزار و مرداب فرو می رود

اختصاصی آبی پوشان – سال فوتبالی که پشت سر گذاشتیم شاهد اتفاقات بسیار زشتی در فوتبال ایران بودیم که همگان از آنها آگاهند و نیازی به تکرار مکررات نیست . اتفاقاتی که همگان بی ارتباط به انتخابات پیش رو نمیدانستند و البته اهالی فوتبال آرزو داشتند با قهرمانی تیم سوگلی این اتفاقات در فوتبال ایران ریشه کن شود ولی انگار این داستان سر دراز دارد .

ما نمیخواهیم و دوست نداریم اتهامی به کسی وارد کنیم از این رو دزدیده شدن سر شجاع خلیل زاده در مقابل توپ در بازی با پرسپولیس یا بازی بسیار ضعیف منشا در برابر پرسپولیس را اتفاقات فوتبالی میدانیم و ربطی به تیم جدید آنها نمیدهیم ولی اینکه تیمی از چند ماه قبل از شروع نقل و انتقالات و در بین فصل فوتبالی با بازیکنان مذاکره و حتی قرارداد امضا کند امری نکوهیده است که باعث بی انگیزگی بازیکنان فوق در تیمهای خودشان می شود .

مسلما هیچ ارگانی در ایران نخواهد بود که به این مسائل رسیدگی کند و حتی اینکه مصوبه ای می آید که تیمهایی که بدهی خارجی دارند بازیکن خارجی نمیتوانند بگیرند مانع جذب منشا نخواهد بود و با دو سکانس فیلم بازی کردن و تهدیدهای ساختگی و بعد جلوه دادن قضیه طوری که این قضیه هم فیصله یافته فیلمشان تمام می شود و منشا هم بدون مشکل در این تیم بازی خواهد کرد .

مسوولین کشوری و مدیران فوتبالی (بخوانید سیاسی های وارد شده در فوتبال ) اجازه بدهید روح ورزش در این فوتبال دمیده شود و اجازه بدهید مردم از این فوتبال لذت ببرند .

هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.