فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تلاش‌های این اداره کل برای رفع مشکلات ورزشگاه اروندان خرمشهر، گفت‌: مشکلات این ورزشگاه تا زمان برگزاری فینال جام حذفی برطرف خواهد شد و مطمئنا خرمشهر میزبان این مسابقات خواهد بود.

افشین حیدری، درخصوص رفع مشکلات ورزشگاه اروندان خرمشهر برای میزبانی از فینال جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: با توجه به حساسیت بازی فینال جام حذفی در خرمشهر و تعهد اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای آماده سازی زمین چمن ورزشگاه اروندان خرمشهر، پیمانکار مربوطه برای رفع مشکل زمین چمن مشخص شده است و از این هفته کار خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان این که رفع مشکل نور این ورزشگاه نیز در دستور کار قرار دارد تا فینال جام حذفی به خوبی در خرمشهر برگزار شود، عنوان کرد: جای هیچ نگرانی نیست و نواقص ورزشگاه بر طرف می‌شود. مطمئنا خرمشهر بار دیگر میزبان فینال جام حذفی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین گفت‌: با توجه به ظرفیت ورزش در خرمشهر، زمین چمن ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری این شهرستان نیز به زیر کشت خواهد رفت. همچنین ورزشگاه شهید جهان‌آرای خرمشهر در ماه جاری تحویل پیمانکار داده می‌شود تا چمن آن هم پس از سال‌ها بازسازی شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.