قدر امثال مدد جباری را تا زنده هستند بدانیم

اختصاصی آبی پوشان -خداوند به مدد جباری عزیز یا همان عمو مدد خودمون عمر طولانی و با برکتی بده ولی بیاییم این مرد بزرگ را تا وقتی هست و نفس می کشد بشناسیم و قدر نهیم.

مدد جباری شاید پر سابقه ترین عضو استقلال باشد . او همیشه همراه استقلال بوده . هر مربی آمده هر مدیری آمده مدد جباری بوده و خالصانه خدمت کرده . او جزو معدود افرادی در این فوتبال است که با کسی به مشکل نخورده است . خودش میگوید عمو مدد کر و کور و لال هست!یعنی هر چی میبینم و می شنوم حتی در منزل هم تعریف نمیکنم.حتی یک وقتهایی میفهمم که چند بازیکن پشت سر مربی حرف میزنند اما من می گویم به من چه ربطی دارد که بخواهم بین چند نفر را خراب کنم.چشمهایم را میبندم.گوشهایم را همینطور و زبانم را کنترل میکنم و همین شاید راز ماندگاری من باشد.

همه این حرفها درست است و تنها چیزی که برای عمو مدد اهمیت دارد استقلال است . یادم می آید یکبار که یکی از مربیان و پیشکسوتان قدیمی استقلال کار ناشایستی انجام داده بود درد دل را پیش عمو مدد بردم . او همیشه شنونده خوبی است به او گفتم چه شده و چه کرده این پیشکسوت باشگاه . چشمانش از شدت ناراحتی گرد شد سری تکان داد و تنها به گفتن این جمله که چی بگم والاه قناعت کرد . او هیچ وقت از هیچ کسی بد نمی گوید و همیشه سرش به کار خودش گرم است .

خاطره دیگری از عمو مدد دارم شاید جالب باشد . یکبار در یکی از اردوهای استقلال دیدم عمو مدد به تنهایی بسته های آب و وسایل بازیکنان را جابجا می کند در حالی که استقلال چند تدارکات جوانتر هم داشت . به عمو مدد گفتم شما دیگه پیشکسوتی این کارها رو باید جوانتر ها انجام بدن در حالی که کسی نیست و شما به تنهایی دارید انجام میدهید . گفت من عادت کرده ام و سالهاست این کار ها رو انجام میدهم به کس دیگه ای کاری ندارم و من کار خودم را می کنم.

قدر عمو مدد را بدانیم و از زحماتش در طول این سالها تشکر کنیم و تولدش را هم که بهانه یاد کردن ما از او بود تبریک می گوییم .

تمرین استقلال

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.