قدر پیراهن آبی استقلال را بدانید

🔹قرار نیست بگوییم که برای تیم استقلال و پیراهنی که بر تن کرده اید مجانی بازی کنید که هرگز قصد و منظورمان چنین نیست و نخواهد بود.
🔹قرار هم نیست که بگوییم به مانند دو دهه پیش قرارداد ببندید باز هم منظورمان چنین هم نیست.. اما تعیین مبلغی برای قرارداد آن هم برای باشگاه استقلال که میلیون ها هوادار عاشق و سینه چاک دارد و به خودی خودش هوادار و بیننده را به ورزشگاه و پای گیرنده ها می کشاند هرگز قابل قبول نیست.
🔹کاش متوجه می شدید که اینجا تیم استقلال و این پیراهن آبی اش با تمامی باشگاه های دیگر تفاوت دارد.. هر چقدر فوتبال حرفه ای باشد و هر چقدر هم قراردادها و مبالغ نسبت به تورم در جامعه افزایش پیدا می کند اما اینجا استقلال قرار نیست این اتفاق ها بیفتد.
🔹هوادار از بازیکنان و آنانی که پیراهن آبی استقلال را بر تن می کنند انتظار دارد، و توقع می کند زمانی که با پوشیدن پیراهن آبی استقلال به شهرت و اعتبار می رسند، پس باید در حد و اندازه های باشگاه و هوادارنش هم ظاهر شوند.
🔹هواداران هرگز بازیکنان بی تجربه و کم سن و سال نمی خواهند، اینجا استقلال است و جای بهترین ها، بهترین هایی که برای کسب تجربه این پیراهن را بر تن نکرده اند، بازیکنانی را می خواهد که ستاره باشند و نتیجه یک مسابقه را بتوانند یا به تنهایی یا گروهی و چند نفره رقم بزنند.
🔹پس لطف کنید حالا که قراردادهای دو سه میلیاردی می بندید و معتقد هستید که این مبالغ با توجه به تورم موجود در جامعه امری طبیعی و معقول است.
🔹کاش متوجه این هم می شدید که هواداران میلیونی تان با درآمدی کمتر از یک صدم یا یک هزارم این مبالغ قراردادها در حال نفس کشیدن و زندگی کردن در این جامعه هستند لااقل به اندازه مبلغی که دریافت می کنید برای این تیم و پیراهن آبی استقلال زحمت بکشید و تعصب به خرج دهید و افتخار بدست آورید.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.