قرعه سخت یا آسان معنا ندارد

🖌 این فصل نوبت جبران است

✍️ محمود فخرالحاج

🔹چند فصلی است که هفته های ابتدایی لیگ را با نتایج بد و دور از انتظار آغاز می کنیم و این باعث می شود که دیگر رقبا در هفته های ابتدایی با کسب چند برد خیلی سریع گوی سبقت را از دیگر تیم ها بگیرند و از همان هفته های اول جایگاه ثابت خودشان در صدر و بالای جدول تثبیت کنند.
🔹چند فصلی است که با چند تساوی و شکست تلخ و ماندن در حسرت تنها یک برد خیلی سریع رقابت در صدر را با دیگر تیم ها از دست می دهیم و زمانی به خود می آییم که چندین امتیاز با صدر فاصله داریم و در انتظار لغزش صدرنشینان می مانیم تا خودمان را دوباره در صدر ببینیم و این هرگز باب میل هواداران نبوده و نیست.
🔹قرعه کشی لیگ در فصل بیستم انجام شد و برخی قرعه آبی پوشان را در هفته های نخست خوب و مثبت می دانند و عده ای دیگر قرعه را سخت و نامعلوم می دانند، اما در واقع این قرعه سخت یا آسان به خود تیم استقلال برمی گردد که چگونه بتواند از پس آن برآید.
🔹وقتی هدف و مقصود استقلال تنها و تنها کسب سه امتیاز از همان هفته اول برابر مس رفسنجان باشد، پس دیگر رویارویی با فولاد یا سایپا یا تراکتور و…و… نباید اهمیت داشته باشد، مهم این چند هفته باقیمانده تا شروع فصل جدید است که آبی پوشان قوای جسمی و روحی و روانی خودشان را برای آغاز فصل بیستم روبه راه کنند و مشکلی نداشته باشند.
🔹این فصل باید فصل جبران مافات باشد، هر چقدر که در فصل های گذشته در همان پنج شش هفته ابتدایی نتوانستیم حتی یک برد بدست بیاوریم و با تساوی و شکست های پیاپی خیلی زود از کورس صدرنشینان جاماندیم دیگر بس است و از این فصل باید جبران کنیم و خودمان را از همان هفته های اول در بالای جدول قرار دهیم.
🔹قرعه سخت یا آسان برای تیمی که هدفش تنها و تنها کسب برد است معنا ندارد، چه مس رفسنجان در هفته اول حریف ما باشد، چه سایپا و چه سپاهان، محکوم به برد برابر آنها هستیم به هر قیمتی و با تساوی یا خدای ناکرده شکست هرگز راضی نخواهیم شد.
🔹هفته های اول لیگ جای فرصت دادن به تیم نیست که خودش را پیدا کند، چون اگر بخواهیم هفته های اول را فرصتی برای آمادگی و هماهنگی بازیکنان با یکدیگر قرار دهیم باید چوب از دست دادن امتیازهای فراوان را هم به تن خودمان بمالیم و اینگونه می شود که هیچ تفاوتی با فصل های گذشته نخواهیم داشت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.