قلعه نوعی : به سلطانی فر و تاج تبریک میگم

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن بعد از حذف برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و گفت: امیدوارم عین حرف های من را منعکس کنید. به این فوتبال نباید تبریک گفت. به سلطانی فر و تاج باید تبریک گفت. از آقای سلطانی فر و تاج ممنون هستیم که سرخابی ها را خوب حمایت می کنند. ما در زمین نباختیم و یک فوتبال بحرینی دیدیم اما به آنها تبریک گفتم. بازی ۷ دقیقه وقت اضافه داشت، ۲ اخراج حریف دیده نشد و یک پنالتی ما گرفته نشد و این فوتبال تبریک ندارد و باید به حال فوتبال گریه کرد.

وی افزود: اگر یک داور از شرق آسیا بود، عیار تیم ها مشخص می شد. فرشید باقری و تیام نباید اخراج می شدند؟ پنالتی ما را نگرفتند. این فوتبال تبریک ندارد اما به استقلال تبریک می گویم. من از این برد و باخت ها دیدم. تیم ما مظلوم و شهرستانی است و یک هفته به ما و هواداران فحاشی کردند. مبارک تاج و سلطانی فر باشد اما آن بالا یک خدایی است. دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. سر ما را بردیدند اما آه ما سوز دارد. الان قلعه نویی خوب است و ما خطا نمی کنیم. برنده شدید اما به فوتبال تبریک نمی گویم.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به حرف های کی روش تصریح کرد: به آقای کی روش نیز تبریک می گویم. بازیکنان ما نیز مردانه بازی کردند و جنگیدند و صحبت های آنها تاثیر نداشت. زور ما به داور و تیام نرسید و نتوانستیم آنها را بگیریم. باید به تیام برای فوتبال سطح بالایی که به ایران آورده، تبریک می گوییم. همچنین به داور و دو عزیزی که قبلا گفتم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار آخرین حضور شما روی نیمکت ذوب آهن، تصریح کرد: اجازه بدهید ۲۴ ساعت ریکاوری کنیم و از این فوتبال لذت ببریم و سپس تصمیم می گیریم. این معرفت فوتبال نیست که سر یک تیم شهرستانی را بریدند. دیروز داور مسابقه چقدر زیبا فوتبال را قضاوت کرد. به باشگاه گفته بودم که نامه بزنید داور از شرق بیاید زیرا مشخص بود که داور در جو ورزشگاه مشکل خواهد داشت. از دقیقه یک و سوت های اول بازی همه چیز مشخص شد.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اعتراض هواداران استقلال، تصریح کرد: ما که کسی را نزدیم؟ وقت که تلف نکردیم. الان دیگر بی غیرت نیستم زیرا شکست خوردم.

وی در ادامه در واکنش به این موضوع که ادبیات شما در واکنش به فحاشی هواداران مناسب نبود، افزود: چطور آنها به مادر خدا بیامرز من توهین کنند و من بگویم دست شما درد نکند؟ شما حاضرید به مادر شما توهین کنند؟ شما چه واکنشی خواهید داشت؟

 

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که چرا فکر می کنید وزیر ورزش علیه تیم شما سناریو نوشته است، گفت: این دو تیم برای کجا هستند؟ استقلال وابسته کجا است؟ من به فوتبال تبریک نمی گویم. به سلطانی فر، تاج و استقلال تبریک می گویم. یک فوتبالی دیدیم که همه یاد بحرین افتادیم. من همه جا ۴ گل یا ۵ گل خوردم اما فوتبال بازی کردم. باخت و برد را با فوتبال تجربه کردم اما این فوتبال را بازی نکردم. چقدر تا انتخابات مانده است؟ به هر حال همه چیز مشخص است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.