قلعه نوعی را به صلابه کشیدند

غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران گفت : امیر قلعه نویی تیم ملی ایران تا این مرحله در جام ملت ها پیش برد و در ضربات پنالتی برابر کره جنوبی از دور مسابقات حذف شد، اما او را به صلابه کشیدند .
غلامحسین پیروانی افزود: کیروش احترام مربیان ایرانی را نگه نداشت و این امر در حالی رقم خورد که در گذشته مربیان خوب خارجی همچون اوفارل و رایکوف از مربیان ایرانی در کنار خود استفاده می نمودند که بعد ها تبدیل به مربیان مطرح کشور شدند و حشمت مهاجرانی با تیم ملی هم قهرمان اسیا شد وهم به جام جهانی رفت.

وی افزود:دل بستن به شیوه دفاعی آن هم برابر هر تیمی بالاخره در یک جایی کار دست تیم میدهد و در برابر عراق هم سه گل در جریان بازی خوردیم اگر چه باز هم بر روی ضربات کرنر جبران کردیم.

پیروانی ادامه داد: فکر کنم داوراسترالیایی بر روی اخراج پولادی عجله کرد اگر چه نباید با از دست دادن یک بازیکن در خط دفاع، اینقدرشکننده شویم .

وی افزود: به نظر من بعد از اینکه ۱۰ نفره شدیم نباید سردار آزمون که یک بازیکن سرزن است را از بازی خارج می کردیم چرا که نوع فوتبال ایران بازی مستقیم بود و او می توانست در خط دفاع حریف بهترکار کند.

این پیشکسوت فوتبال کشور افزود : اگر در ضربات پنالتی به جای حقیقی از بیرانوند استفاده می شد بهتر نتیجه می گرفتیم اما کیروش تمام تعویض هایش را استفاده کرده بود .

وی ادامه داد: کیروش نباید تا این حد به مهدی رحمتی که اشتباه کرده بود ظلم می کرد، او را به جام جهانی نبرد اما باید به او فرصت می داد تا در جام ملت ها حضور داشته باشد .

پیروانی افزود: تعویض اشکان دژاگه هم اشتباه بود چرا که این بازیکن می توانست بر روی خط دفاعی عراق فشار بیشتری وارد کند .

وی افزود: اینکه بخواهیم باخت تیم ملی را به گردن برخی رسانه ها و منتقدان بیندازیم درست نیست چرا که ایرانی ها وطن پرست هستند و از باخت تیم کشورشان برابرعراق و یا هرتیم دیگری خوشحال نخواهند شد.

پیروانی افزود: اگر قرار است برای مربی خارجی میلیونها دلارهزینه شود ونتیجه ای نداشته باشد بهتر است از مربیان ایرانی با همیت و همدلی استفاده کنیم ضمن اینکه با مربیان ایرانی به مراتب فوتبال چشم نوازتری بازی می کردیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.