قلعه نوعی : ریشه یک سری افراد در استقلال باید خشک شود

امیر قلعه نوعی سرمربی تراکتورسازی تبریز امروز در زمین شماره دو ازادی با منصوریان روبرو شد و بعد از سلام و احوال پرسی که داشتند چند دقیقه ای باهم به صحبت پرداختند .

%d9%82%d9%84%d8%b9%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b5%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86

سرمربی تراکتورسازی درباره صحبت هایش با علیرضا منصوریان پیش از آغاز تمرین تیم تبریزی بیان داشت: علیرضا منصوریان هم همبازی من بوده است و هم مدتی مربی اش بودم. امروز همدیگر را دیدیم و با هم حال و احوال کردیم. برایش آرزوی موفقیت می کنم. او مربی جوان و انرژِیکی است و بسیار هم فعال است. امیدوار هرچه زودتر بدشانسی های او برطرف شود و نتایج خوبی را برای استقلال کسب کند. این اتفاقات طبیعی است. بهترین مربیان دنیا مانند مورینیو و بهترین تیم های دنیا مانند منچستریونایتد هم به خاطر تغییر و تحولات زیاد بعضا چند سال هم نتیجه نمی گیرند. تیم چلسی هم امسال شرایطش کمی بهتر شده است. اما باید ریشه این قضیه ارزیابی شود.
وی خاطرنشان کرد: یک عده آدم هستند که در آنجا باید ریشه شان خشکانده شود. بلایی که سر من و پرویز مظلومی آورده اند را سر منصوریان هم در می آورند. دو، سه نفر هستند که خداراشکر مردم آنها را شناخته اند. آنها به جای منافع استقلال به دنبال منافع خودشان هستند. بعضی از آنها به جایگاه مدیرعاملی چشم داشتند وبعضی از آنها به جای دیگری. این آدم ها احساسات و عواطف مردم برایشان مهم نیست. جالب است زمانی که من در آنجا بودم سه بازیکن می خواستیم که در نیم فصل دوم جذب شوند و گفتیم که برای حضور تیم در کورس قهرمانی به آنها نیاز داریم تا تیم را تقویت کنند. محسن مسلمان، بابک حاتمی و کاوه رضایی نفرات مدنظر من بودند. نه تنها این سه بازیکنان را نگرفته اند بلکه بدون اجازه و اطلاع من به آندو تیموریان و محمدقاضی هم رضایتنامه دادند.
وی افزود: می خواستیم ۱۵ میلیون تومان هزینه کنیم تا کمپ را تجهیز کنیم. مدیرعامل که در آن زمان حضور نداشت و آن پول هم به ما داده نشده که کمپ را درست کنیم. آقای مدیرعامل از سفر برگشتند. خوشا به معرفت میلاد نوری که نه پول گرفت و هم از خودش پول داد. باید پای این بازیکن را طلا گرفت. اینها برای استقلال ارزشمند هستند. او شاید از نظر فنی در شرایط خوبی نبود اما معرفتی آمد. همچنین رضا عنایتی که آنچه در توان داشت گذاشت. ما با شکست نفت مسجد سلیمان به صدر جدول رفتیم. به آقای مدیرعامل زنگ زدم و گفتم سه بازی سخت داریم. ۱۰۰میلیون تومان پول بدهید تا نفری سه میلیون به بازیکنان پاداش بدهیم. شما که پول پیش قسط ها را ندادید حداقل این کار را انجام دهید. او دو شب قبل از بازی به ما گفت که آن پول را ندارم حالا نمی دانم نداشت یا نخواست که بدهد. امیدوارم آقای سلطانی فر وقت بگذارد و ریشه این افراد را بخشکاند.
قلعه نویی در پایان گفت: مطمئنا یک روز حنیف عمران زاده خیلی از حقیقت ها را به مردم می گویند. پرویز مظلومی به من زنگ زد و حلالیت گرفت. کریم بوستانی چند روز قبل یکسری نقل قول را برای من بازگو کرد. امیدوارم که به این مسایل ورود کنند و ریشه این افراد را بخشکانند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.