قهرمانی تیم ملی بادی کلاسیک ایران در جهان

تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با کسب یک طلا، یک نقره، یک برنز، یک عنوان چهارمی و یک جایگاه ششمی به مقام قهرمانی نهمین دوره مسابقات جهانی دست یافت

 در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۱۴۴ ورزشکار از ۳۶ کشور در دهکده ساحلی لانوسیا در نزدیکی مادرید اسپانیا برگزار شد، تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان در شرایطی توانست همانند دوره گذشته عنوان نخست مسابقات قهرمانی جهان را از آن خود کند که با پنج نماینده بیشترین فینالیست را در جمع تیم‌های شرکت کننده داشت.

محمد مهدی رانی‌پور در دسته قدی ۱۸۰- سانتی‌متر به مقام قهرمانی دست یافت و نشان طلا را به گردن آویخت. روح‌اله میرنورالهی در دسته قدی ۱۶۸ سانتی‌متر و در رقابتی نزدیک با حریف کره‌ای به مدال نقره رسید.

در دسته قدی ۱۷۱ سانتی‌متر، تیم ملی ایران دو ورزشکار در جمع فینالیست‌ها داشت که حاصل تقابل آنها با حریفان، یک برنز توسط جواد سلطانی و یک عنوان چهارمی توسط مهدی پروانی بود.

در دسته قدی ۱۷۵ سانتی‌متر، مجتبی ارزشمند که سایت فدراسیون جهانی از او به عنوان یک چهره جدید یاد کرده، به مقام ششمی رسید.

شاهین فریدپور در دسته قدی بالای ۱۸۰ سانتی‌متر دیگر نماینده اعزامی کشورمان بود که نتوانست به جمع فینالیست‌ها راه پیدا کند.

اما در جدول رده‌بندی نهایی توزیع مدال‌ها، پس از ایران، اسپانیا، میزبان مسابقات با یک طلا، یک نقره و یک عنوان پنجمی به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

کره جنوبی با یک طلا و یک برنز و یک عنوان چهارمی بر سکوی سوم ایستاد. اوکراین با یک طلا و یک برنز و روسیه با یک طلا و یک عنوان پنجمی عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

لهستان و لیتوانی (هر کدام با یک نقره)، چین و آذربایجان و اسلواکی (هر کدام با یک برنز) دیگر کشورهای مدال آور نهمین دوره مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان بودند.

رضا سلطانی، مدیر سازمان تیم‌های ملی به عنوان سرپرست و علی نعمتی به عنوان مربی تیم اعزامی را همراهی کردند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.