لطفا برو آندو

آندرانیک تیموریان در همه سالهایی که در استقلال بوده هر هفته دم از پول و حق و حقوق زده است . آندو که امسال ضعیف ترین بازیها را برای استقلال انجام داده است باز از هفته اول مصاحبه های پولکی خود را دنبال می کند . اینکه هرکس در هر شغلی باشد دادن حق و حقوق او واجب و ضروری است شکی نیست ولی کسانی که در استقلال بازی می کنند مسلما شرایط این تیم را میدانند و با این شرایط قرار داد بسته اند در ضمن کسی که در استقلال بازی میکند نباید تنها خودش را مدنظر داشته باشد و باید به فکر میلیونها نفر دیگر باشد که عاشقانه و دیوانه وار تیم خود را دوست دارند .

بعد از بازی دیشب و باخت استقلال در دربی ۷۹ , اندک خواسته هواداران این تیم که حتی روز بعد به سختی باید در محل کار و یا تحصیل خود حاضر میشدند و آستانه تحمل خود را برای شنیدن کنایه ها و کری ها زیاد میکردند عذر خواهی بازیکنان و کادر فنی بود . در این شرایط نه تنها کسی از هواداران عذر خواهی نکرد بلکه بلافاصله بعد از بازی جناب تیموریان مصاحبه میکنند و دم از رفتن و حقوق های عقب افتاده میکند . مثل اینکه آقای تیموریان نمی داند که افرادی در این کشور هستند که ماهانه در آمد یک ساعت این آقا را هم ندارند ولی از کار و زندگی خود می زنند تا بازی تیم محبوب خود را ببینند و در آخر با چشم گریان و دل شکسته منتظر حق خواهی بازیکنان پرادعای پوچ باشند . آقای تیموریان تا بوده استقلال اینطور بوده و اگر نمیتوانید و با روحیات شما سازگار نیست لطفا بروید جایی که بیشتر و بهتر دستمزد می دهند .

هنوزم وجود دارند بازیکنان با تعصبی که عشق پیراهن دارند . عنایتی با آن همه سابقه و اعتبارش برای آمدن به استقلال التماس می کند . میداوودی با وجود بازی در تیم دیگر برای تشویق تیم محبوبش در دربی به ورزشگاه می آید و…

تلگرام استقلال

4 دیدگاه برای “لطفا برو آندو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.