لطفا هواداران را بیش از این نگران نکنید

🔹سخت ترین دوره هر تیمی فصل نقل و انتقالات آن است و خبرهایی که هر روز و هر ساعت به بیرون درز می کند، یا حاشیه های دروغین هستند یا واقعیت های پنهانی که آنقدر در پشت پرده ها ماندند تا بالاخره آشکار شدند.
🔹حال هواداران چندین فصل است که خوب نیست، نگرانی ها هر فصل ادامه دارند و انگاری قرار نیست که برای مدتی حتی یک فصل این هوادار نفسی به آرامی بکشد.
هر روز خبرهای جدید، خبرهای ضد و نقیض و نگرانی هایی که روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند.
🔹شاید عده ای بگویند که اوضاع تیم های بزرگ همیشه همین بوده، حاشیه هایشان آنقدر بزرگ و ریز و درشت هستند که قرار هم نیست که روزی به پایان برسند والا هرگز اسم شان را تیم های بزرگ و محبوب نمی گذاشتند.
🔹اما ای کاش از قِبَل این تیم بزرگ حداقل هواداران رنگ قهرمانی را هم می دیدند نه اینکه تنها اسم تیم بزرگ را یدک بکشند و در پایان بیش از شش فصل است که جام قهرمانی لیگ را بالای سر خود نبرده باشند.
🔹ما کاری نداریم که استقلال تیم بزرگ و پرحاشیه ای است، لطف کنید نگرانی جدیدی بر این همه نگرانی ها و استرس های بسیار هواداران اضافه نکنید.
🔹باشگاه همچنان با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کند، از سویی بازیکن برای تمدید قرارداد پول و مبلغ بیشتری درخواست می کند.
🔹از سویی بازیکن برای تمدید قرارداد پول و مبلغ بیشتری درخواست می کند، از سویی دیگر هنوز بدهی های بازیکنان جدا شده خارجی فصل های گذشته تسویه و پرداخت نشده و دارند به سوی باشگاه سرازیر می شود و همه و همه باعث بوجود آمدن ناآرامی هایی می شود که تمام وقت و فرصت استقلال را برای حضوری مقتدرانه و با آرامش برای شروع فصل جدید مختل می کند.
🔹لطف کنید با این اخبارهای مختلف و متفاوتی که شنیده می شود هواداران را بیش از این نگران نکنید.. بدهی های واجب هر چه زودتر پرداخت شود و بازیکنانی که لیاقت و استحقاق پوشیدن پیراهن آبی استقلال را دارند برای فصل جدید جذب و ماندگار کنید.
🔹دل هواداران برای دیدن قهرمانی دوباره تیم محبوبمان مدتهاست که تنگ شده است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.