لیدر سالاری در باشگاه استقلال

مطلب پیش رو بی احترامی به همه لیدرهای زحمت کش باشگاه نیست و شامل عده ای خاص و معلوم الحال می باشد . البته قبلا در مطلبی که درباره لیدرها نوشتیم مورد حمله برخی افراد معلوم الحال قرار گرفتیم ولی مسلما هیچ فشاری ما را از گفتن حقایق باز نخواهد داشت .

سوالی که اینروزها مدام از ما پرسیده میشود این است که : لیدرها از چه طریقی گزینش می شوند ؟ چه کسی یا نهادی لیدرها را سازماندهی می کند ؟ قدرت بیش از اندازه لیدرها متکی بر کدام قدرت هست ؟

همه این ها سوالاتی هست که پاسخ به آنها کل تشکیلات باشگاه را زیر سوال خواهد برد . البته این موارد فقط در استقلال نیست و باشگاه های دیگر مثل پرسپولیس و تراکتور و بقیه تیمها هم کم و بیش چنین شرایطی دارند .

وقتی هوادار چندین بار پیام میدهد که در فلان جایگاه لیدر با فحش ناموس و کتک کاری هوادار را ملزم به شعار دادن می کند و این اتفاق سالهاست می افتد و اقدامی انجام نمی شود باید فهمید که پشت این لیدرها به نیروهای قوی تری گرم است .

وقتی لیدری به خاطر همراه نبردنش به شهرستانی تمرین استقلال را به هم میریزد و با مدیر اجرایی باشگاه درگیر می شود و از فردا باز همان لیدر در هر محفل و مکانی مرتبط با باشگاه دیده می شود . وقتی سیاوش اکبرپور و پرویز برومند پیشکسوت به کمیته انضباطی راه پیدا نمی کنند و لیدر به جلسه می رود . وقتی پسر لیدر به تیمهای پایه راه می یابد و امروز هم لیدر به سرپرست تیم جوانان استقلال حمله می کند باید فاتحه این فوتبال را خواند .

چرا تا به این حد لیدر سالاری در این باشگاه وجود دارد ؟ جایگاه و مسوولیت لیدر مشخص هست و باید در چهارچوب تعیین شده فعالیت کنند و نه اینکه گاها در تصمیمیات کلان باشگاه نیز نقش اصلی را ایفا کنند .

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

%d9%85%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b9

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “لیدر سالاری در باشگاه استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.