لیگ قهرمانان آسیا را دست کم نگیرید

لیگ قهرمانان آسیا

🔹تا حدود یک هفته دیگر قرار است بازیهای باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پس از یک تعطیلی طولانی مدت ۶ ماهه از سر گرفته شود، یک تعطیلی و وقفه دراز مدت که تمامی لیگ ها را هم تحت الشعاع خود قرار داد.
🔹با اینکه تیم استقلال پس از نایب قهرمانی در لیگ و از دست دادن قهرمانی جام حذفی کادرفنی خود را روی نیمکت جدا شده دید و آه و افسوس فراوانی را همراه خود کرد، اما نباید هرگز باعث این شود که بازی های باقیمانده لیگ قهرمانان را که بصورت فشرده در یک کشور و در طول ۱۰ روز برگزار می شود را دست کم بگیریم و هدف مان را به فصل آینده موکول کنیم.
🔹این تیم و این استقلال باید با همین بضاعت، با همین کادرفنی جانشین شده و همین بازیکنان چهار بازی باقیمانده لیگ قهرمانان را با موفقیت پشت سر بگذارند و با اقتدار جواز حضور در مرحله بعدی آسیا را از آن خود کنند.
🔹قرار نیست حالا که در دو جام با دو نایب قهرمانی بدون کسب جامی خداحافظی کردیم، حالا هم بخواهیم برای استراحت بیشتر و برای آماده شدن برای فصل آینده که هنوز معلوم هم نیست از کی قرار است آغاز شود، چهار بازی باقیمانده لیگ قهرمانان این فصل را فدا کنیم.
🔹این چهار بازی هم یک حضور برای باشگاه و تیم استقلال محسوب می شود و حذف از مرحله گروهی هرگز شایسته تیمی نیست که برای قهرمانی در سه جام می جنگد، حذف از مرحله گروهی شایسته تیمی نیست که هر فصل برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ و جام حذفی می جنگد اما در مرحله گروهی آسیایی حرفی برای گفتن نداشته باشد.
🔹لیگ قهرمانان آسیا را نباید هرگز دست کم گرفت و صعود از مرحله گروهی می تواند یک امیدواری دوباره ای را به تیمی ببخشد که در طول یک ماه گذشته سخت ترین و سنگین ترین اتفاقات و حاشیه ها را به دوش کشیده و تجربه کرده است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.