ماندن برای تولدی دوباره

 

🔹گذراندن فصلی کابوس وار که شاید خودش هم هرگز باور این را نداشت که چنین اتفاقی انتظارش را می کشید باعث شد تا کمتر کسی دیگر یادش بیاید که مرتضی تبریزی همان مهاجم خطرناک و گلزنی که از ذوب آهن به قصد درخشش به جمع آبی پوشان اضافه شده است کجاست؟
🔹پس از مصدومیت طولانی مدت تبریزی و اضافه شدن مهاجمان و درخشش سه مهاجم حال حاضر این فرضیه را در ذهن اهالی فوتبال انداخت که با وجود چنین مهاجمانی دیگر نیازی به حضور مرتضی تبریزی نیست.
🔹مهاجمی که برای تولد دوباره نیاز به حضور در تیم دیگری دارد تا به عنوان مهاجم اول دوباره در نگاه ها و ذهن ها بیفتد، اما با مشورت و نظر محمود فکری سرمربی این فصل آبی پوشان مرتضی تبریزی یک فصل دیگر در استقلال ماندنی شد تا شاید این ماندن در کنار سه مهاجم گلزن دیگر تولدی دوباره برایش رقم بزند.
🔹مرتضی تبریزی برای بازگشت به روزهای اوج خود تنها و تنها نیاز به امید و انگیزه دوباره دارد، حال این سوال مهم هم برای تبریزی و هم هواداران آبی بوجود آمده که حتی با وجود قائدی و دیاباته و مطهری، او دوباره می تواند با کمک همین مهاجمان و مشورت های فکری خودش را پیدا کند؟ یا اینکه یک فصل دیگر به فصل های کابوس وار او در استقلال اضافه خواهد شد؟

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.