ما را به هدف مشترک مان برسان

🔹عده ای از نتایج این روزهای تیم محبوبمان شگفت زده اند.. هنوز باور ندارند استقلال هشت هفته متوالی بدون شکست پر قدرت به راهش ادامه می دهد و از هیچ حریفی نه تنها نمی ترسد بلکه لرزه به اندام آن حریف وارد می کند.
🔹هنوز عده ای استقلال را همان تیمی می دانند که باید هفته ها برای رسیدن به آمادگی برایش صبر کرد، هنوز استقلال را تیمی می دانند که برای بازی های بزرگ ساخته نشده است و هنوز در بازی های بزرگ قرار نگرفته است که خودش را نشان دهد.
🔹این عده این روزهای استقلال را درست مانند نیم فصل دوم فصل گذشته می دانند که آبی پوشان با شفر توانستند صاحب بیشترین برد متوالی شوند و در همان نیم فصل دوم بود که حسینی رکورد کلین شیت را در لیگ شکست، اما در اواخر فصل و آن جایی که با یک برد همچنان راهش را برای صعود به صدر جدول پیدا کند، یک تساوی و یک شکست تمام رشته های یک نیم فصل را یکجا پنبه کرد و به هم ریخت و آخر …. همانی شد که همه می دانیم.
🔹هنوز عده ای بر توانایی و هوش استراماچونی شک دارند و باور ندارند که او مثل شفر نیست، او یک مربی جوان و خوشفکری است که توانست استقلال را در همان ۵ هفته ابتدای فصل خوب بشناسد و هنوز به نیم فصل اول نرسیده جزو سه تیم بالای جدول در کورس قرار دهد و جزو هشت تیم صعود کننده در جام حذفی برساند.
🔹آری تمام آمال و آرزوهای ما تنها حضور تیم محبوبمان در کورس قهرمانی نیست، این کمترین انتظارمان از مدیریت و سرمربی و بازیکنان تیم مان است که از همان ابتدا در کورس قهرمانی قرار بگیرند و جزو بالانشینان جدول در لیگ باشند و حتما یک پای فینال جام حذفی باشد.
🔹ما انتظار و هدف مان از تیم محبوبمان رسیدن به قهرمانی است که شش فصل متوالی است که تنها به یک جام آن هم از نوع حذفی اش رسیده است و نتوانسته به جام قهرمانی لیگ چنگ بزند و این برای تیم استقلال که ادعاهای بسیاری دارد و خود را با افتخارات چند دهه گذشته معرفی می کند هرگز پسندیده و زیبا نمی دانیم.
🔹برای ما اشخاص و افرادی که سعی می کنند و در تلاش هستند که دوباره تیم محبوبمان را به جایگاه واقعی اش که همانا همیشه قهرمانی است برسانند احترام بسیاری قائل هستیم که استراماچونی در حال حاضر یکی از آنهاست و تا زمانی که قصد و نیت او رسیدن به هدف مشترک مان است حمایت می کنیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.