متوقف کردن فعالیت سایت باشگاه استقلال

سایت باشگاه استقلال ظهر امروز از دسترس عموم خارج شده و وقتی به آن مراجعه می‌شود با این پیغام رو به رو می‌شوید: به اطلاع می‌رساند وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، تا اطلاع ثانوی از دسترس خارج می‌باشد.

 

سایت باشگاه استقلال

 

محمد نوری‌فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در این باره گفت: طبق اصول حرفه‌ای باید در گذشته نحوه مدیریت و عقد قرارداد این سایت به گونه‌ای دیگر صورت می‌گرفت. به همین خاطر مدیریت جدید باشگاه استقلال تصمیم گرفته است که با راه‌اندازی یک سایت جدید، مالکیت قطعی را به نام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال قرار دهد.
مدیر رسانه باشگاه استقلال در پاسخ به این ادعا که رسانه رسمی باشگاه به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های سرور از دسترس خارج شده، تاکید کرد: این برای اولین بار نیست که سایت باشگاه استقلال از دسترس مخاطبان خارج می‌شود، در گذشته هم در دوره‌های مختلف شاهد این اتفاق بودیم. دلیل اصلی این است که سایت باشگاه در گذشته با حمایت شخصیت‌های مختلف حقیقی و حقوقی اداره شده و این حامیان بلافاصله با تغییر مدیریت، اقدام به متوقف کردن فعالیت سایت باشگاه استقلال را به دلایل مختلف کردند اما برای اولین بار پس از پیدایش اینترنت، بعد از حضور آقای افشارزاده و اعضای محترم هیات مدیره تصمیم گرفته شد که هزینه راه‌اندازی سایت توسط باشگاه و با حمایت اسپانسر رسمی صورت بگیرد و به این ترتیب سامانه جدید در مالکیت قطعی باشگاه خواهد بود.
نوری‌فر در پایان خبر داد که سایت جدید باشگاه به طور آزمایشی در نزدیک‌ترین زمان ممکن حداکثر تا ابتدای هفته آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و فعلا تا روز افتتاح، سایت باشگاه از دسترس خارج خواهد بود.
وی در پایان گفت: ضمن تشکر و قدردانی از اشخاص مختلفی که تا به امروز در حوزه فنی سایت به باشگاه استقلال کمک کرده‌اند، این مژده را به هواداران می‌دهیم که در سایت جدید، همه اصول حرفه‌ای را رعایت کنیم و طی روزهای آینده با بهترین شرایط آماده اطلاع‌رسانی به هواداران خواهیم بود.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.