محسن کریمی :روی استراحت و تغذیه ام حسابی کار کرده ام

محسن کریمی بازیکن جوان استقلال که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بازگشت درخشانی به ترکیب استقلال داشت و روز گذشته هم ستاره استقلال برابر گسترش فولاد بود مصاحبه ای انجام داده است که در زیر می خوانید :

%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85%db%8c

در مورد گل اولت صحبت کن. بالاخره گل باید به نام تو ثبت شود یا نه؟
راستش را بخواهید زمانی که توپ وارد دروازه شد برگشتم و دقیقا متوجه نشدم گل باید به نام من ثبت بشود یا نه. در این بین خیلی ها می گویند گل به خودی بوده است و خیلی ها هم می گویند این گل باید به نام من ثبت شود. مهم نیست که من گل زدم یا نه و مهم گلی است که به اسم استقلال ثبت شد.

الان در اوج دوران آمادگی هستی. این آمادگی بعد از مصدومیت های طولانی چطور برای تو بدست آمد؟
من از پارسال هر زمان داشتم به مرز آمادگی می رسیدم با مصدومیت روبرو می شدم اما امسال خیلی تلاش کرده ام این مصدومیت ها برای من به وجود نیاید و روی استراحت و تغذیه ام حسابی کار کرده ام. امسال با برنامه ریزی که کادرفنی برای من انجام داده است خیلی شرایط خوبی دارم و امیدوارم دیگر مصدوم نشوم.

این که این فصل در پست مهاجم بازی می کنی، برای تو سخت نیست؟
نه سخت نیست چون من تجربه بازی در این پست را دارم و با بازی کردن در پست مهاجم غریبه نبودم. من در این ۲ سال که در استقلال بازی می کنم در پست های مختلفی بازی کرده ام و در کل در هر جایی که کادرفنی صلاح بدانند بازی می کنم و تلاش می کنم که بتوانم بهترین نمایش را داشته باشم.

با این شرایطی که گل زدن های تو ادامه دارد، فکر می کنی می توانی در پایان فصل در رقابت برای آقای گلی باشی؟
من فعلا برنامه ای برای آقای گلی ندارم. البته تمام بازیکنان چه در خط دفاع و چه در خط جلو از گلزنی لذت می برند و این طبیعی است که من هم از گل هایی که در بازی های گذشته در لیگ و جام حذفی زده ام کاملا خوشحال هستم ولی در حال حاضر هدفم موفقیت استقلال در جام حذفی و لیگ برتر است و این از همه چیز مهمتر است.

فکر می کنی استقلال چرا نتوانست پیروزی برابر گسترش فولاد را حفظ کند؟
من فکر می کنم همانطور که آقای منصوریان گفت ما در بازی با گسترش بهترین بازی مان را انجام دادیم و می توانستیم ۴ گل به حریف بزنیم. بسیار بازی خوبی انجام دادیم و همه دیدند که چه تیم قدرتمندی هستیم. در تمام طول بازی ما تک ضرب بازی کردیم اما متاسفانه در دقایقی از بازی تمرکزمان به هم خورد. البته در مورد مسائل فنی کادرفنی باید نظر بدهند اما من فکر می کنم ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

منصوریان بعد از بازی گفت که بازیکنان بعد از اخراج دخسوس خودشان را از پیش برنده می دانستند و بی خیال بازی شدند. این موضوع را قبول داری؟
من در زمین ندیدم بازیکنی بی خیال باشد ولی به هرحال این موضوع در حیطه وظایف کادرفنی استقلال است و من نباید در مورد آن صحبت کنم.

راستی، به نظر تو اخراج دخسوس به خاطر تکل روی پای تو درست بود؟
دخسوس با استوک پایش روی سینه من زد و در این که آن صحنه خطا بود شکی وجود ندارد. با این حال اینکه آیا آن صحنه اخراج داشت یا نه را من نمی دانم و کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

و سوال پایانی. تو فکر می کنی استقلال می تواند به رقابت قهرمانی برگردد یا نه؟
شک نکنید. ما هنوز چیزی را از دست ندادیم که بخواهیم به رقابت قهرمانی برگردیم. تیم ما خوب است و هنوز یک نیم فصل کامل و ۴ بازی از نیم فصل اول باقی مانده است. مطمئنم هستم استقلال هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی است و این موضوع را به زودی ثابت می کنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.